Help mij.

  • 7 March 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

ik wil gewoon weg. Weg van alles. Weg van alles. ik wil niks doen. ik ben zat met alles. ik wil dood. maar ook weer niet. ik wil gaan huilen. maar dat kan niet. ik wil het aan iemand vertellen. maar ik heb niemand. mijn vriendin negeert mij elke dag ookal probeer ik lief te zijn en hoi te zeggen. Is het ZO MOEILIJK om HOI TE ZEGGEN tegen JE FUCKING BFF? En de andere is wel oke. MAAR ELKE FUCKING KEER ALS IK IETS OVER MEZELF WIL GAAN ZEGGEN, maakt ze het over haarzelf. (maar niet in een domme bitch manier..)  MAAR ECHT SERIEUS, ze weet niet eens wat mijn fucking geboortedatum is. maar dat is niks om boos over te zijn. toch? NEE. IK WORD FUCKING BOOS OVER ALLES. IK WORD VERDRIETIG OVER ALLES. IK BEN FUCKING "EMOTIONAAL" EN EEN "HUILEBALK" EN "SENSITIEF" (zei mijn fucking ex die mij  heeft gedumpt voor die redenen terwijl hij me had uitgescholden met zijn vrienden omdat dat "stoer" was. Hoer, daggoe, rotwijf..noem maar op) EN IK ZWEER TOT HEMELSNAAM IK BEN FUCKING ZAT OM ZO HELEMAAL PERFECT EN LIEF EN SLIM EN FUCKING ALLES. (als je al hebt geraden ben ik de perfrcte leerling op school. nooit gemeen, nooit boos, nooit verdrietig.) EN IK WIL GEWOON ALLES WEG HUILEN. en ik denk ook dat ik depressief ben. maar ik weet niet, omdat ik nooit aan iemand heeft verteld. 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey,  Sinds niemand hier echt nog op heeft gereageerd ik zal mn best doen om het zo duidelijk mogelijk te verwoorden.

 

Ik snap hoe je je voelt het is ook beste een nare situatie. Met je vriendin en je ex.

Oke ik zal niet de beste in advies geven zijn maar misschien moet je even niet meer met je vriendin praten en kijken hoe dat verder loopt. Jammer genoeg gaan mensen op dn duur weg en er zijn zoizo wel betere mensen natuurlijk misschien nu niet in je buurt maar dat komt nog, 

 

Het stuk over '’Emotioneel'’ Etc Kunnen ze nu ook wel een beetje begrijpen. 

Als iemand je meestal dumpt doen ze altijd zo stoer dr over is kapot irritant moet je jezelf overheen proberen te zetten ookal kan dit best lastig zijn. snap ik. Ik ben wel trots op je dat je dit durft te delen hierop. 

 

Het stukje '’sensitive'’ Kan in de persoonlijkheid algemeen zitten of door de situatie de laatste tijd en dat moet ook best kunnen. beter dat dan ijskoud weetje. Probeer school nog even vol te houden.  

 

Probeer nog iemand te zoeken om erover te praten, Misschien een therapeut ofzo kan helpen? voor sommige in ieder geval 

 

Als ik nog iets gemist heb ofzo reageer hier even op ik kan ook nog verder op iets ingaan maar wil het niet zo zwaar maken. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @abraca_DABARAAA 

 

Dt zijn heftige emoties, die je ervaart. Lastig voor je dat er veel dingen tegelijk gebeuren, heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska, (De Kindertelefoon) 

 

 

Reageer