Help me vriend wilt dood

  • 10 April 2014
  • 6 reacties
  • 341 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wie kan me helpen???
Ik zoek een gespreks partner waar mee ik mijn emoties kan delen.

6 reacties

Ik bied me aan.
Wat heeft je vriend allemaal gezegd? Over dat hij dood wil?
xx
ik wil je graag helpen heb dit ook meegemaakt en ik weet dat het heel erg moeilijk is.
dus je kan me alles vragen en ik weet ook wat je moet doen.

xxx lisa
Lieve Emy,

Misschien is het beter om eens goed met je vriend te gaan praten of met iemand op school.

Je kunt bijvoorbeeld met je mentor of met een vertrouwenspersoon gaan praten. Je hoeft niet persee de naam van je vriend te noemen als je hem niet wilt veraden. Het belangrijkste in een vriendschap is vertrouwen. Onthoud dat.

Onthoud echter ook, dat je altijd moet doen waarvan je gevoel zegt dat het beter is voor die persoon. 

Liefs
Lieve Emy,

Misschien is het beter om eens goed met je vriend te gaan praten of met iemand op school.

Je kunt bijvoorbeeld met je mentor of met een vertrouwenspersoon gaan praten. Je hoeft niet persee de naam van je vriend te noemen als je hem niet wilt veraden. Het belangrijkste in een vriendschap is vertrouwen. Onthoud dat.

Onthoud echter ook, dat je altijd moet doen waarvan je gevoel zegt dat het beter is voor die persoon. 

Liefs



Hij is vorige week vrijdag nacht overleden snik snik
Reputatie 3
Badge +4

Wie kan me helpen???
Ik zoek een gespreks partner waar mee ik mijn emoties kan delen.

Hoi, je kan hier alle dingen delen die je wilt delen.

 

Maar ik denk dat je het in Real Life bedoelt. Heb je vrienden waar je allemaal dingen mee kan delen?

Heb je in het echt geen vertrouwling ofzo?

Reageer