hey, ik heb lang niks geplaatst, sorry daarvoor
(spoiler: het is mijn levensverhaal, dus als je wilt niet lange verhalen lezen, klik het weg)
ik probeer alles op het rijtje te zetten, maar het lukt niet. Daarom besloot ik dit met jullie te delen. Ik praat al 2 jaar met een mevrouw (ik weet niet wie ze is) en die noem ik Hannie. Wij zien elkaar bijna elke week, maar nu is ze op vakantie voor drie weken. Voordat ze wegging zei ze dat ik heb waarschijnlijk last van autisme of ASS of ik ben gw hoogbegaafd. Ik was blij dat ze weet eindelijk wat er mis met me is, omdat nu kon ik hulp krijgen om me beter te voelen.
In die drie weken heb ik de toestemming gekregen van mijn ouders om onderzoek naar autisme te doen enzo maar ik voelde me elke dag slechter. Ik begon meer last te krijgen van alles, ik raakte snel geïrriteerd, ik had woedeaanvallen, ik sloot me elke dag op in de wc en ging muziek luisteren en ik kon niet rustig worden in mijn hoofd. Ik heb er nog steeds last van waardoor ik ging mijn mentale pijn vervangen met fysieke pijn. Eerst werkte het met alleen snijden, maar elke keer dat ik sneed, deed het minder pijn. Op een gegeven moment voelde ik het niet eens meer en ik ging er kapot van. Maar toen heb ik het woord 'jezelf pijn doen’ uitgebreid. Ik stopte met eten en vertelde het aan niemand. Ik wou ze niet bezorgd maken. Helaas liep het een keer mis en ik ben bijna flauw gevallen op mijn beste vriendin. In de pauze werd ze woedend op mij, omdat ik niet at en propte eten in mijn mond.
Mijn ouders kwamen erachter, dus ik eet weer, maar daarna voelde ik me verschrikkelijk. Ik begon mij op een andere manier pijn te doen. Het werkte voor paar uur, daarna kon ik het niet vaak doen, omdat een leraar ging kijken wat er aan de hand was. Dus nu probeer ik het stiekem te doen.
Ik heb regelmatig paniekaanvallen op school, zomaar, ik heb geen idee waarom. Ik wil me beter voelen maar ik weet niet hoe.
De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.