ik wil gewoon weg. Weg van alles. ik ben zat met alles. ik wil dood. maar ook weer niet. ik wil gaan huilen. maar dat kan niet. ik wil het aan iemand vertellen. maar ik heb niemand die me begrijpt. Ik wil de mentale pijn verdoven maar ik weet niet hoe. Ik snij mezelf maar ik ben bang om het te doen voor de gevolgen die kunnen komen. Wat moet ik doen. Is er een weg om te ontsnappen aan die pijn?
Hey! Om te beginnen als antwoord op je vraag: https://www.kindertelefoon.nl/bellen
Erover praten kan je helpen! Je wilt het liever aan niemand vertellen maar toch wil je je gevoelens en gedachten kwijt. Dat kan dan heel goed bij de Kindertelefoon. Want daar blijf je anoniem en hoef je niets te vertellen wat je niet wilt. En het lucht echt op! En als je wilt kun je ook hier op het forum wat vertellen, natuurlijk alleen wat jij wilt. En het is ook anoniem. Dan kunnen we je beter steun geven en adviseren. Veel sterkte! Liefs,Tover xxx
Hoi
Wat super knap en dapper van je dat je hier durft te praten over de lastige situatie waarin je zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Fleur (de Kindertelefoon)
ik ben het helemaal met
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.