Skip to main content
Vraag

Help me: grote ruzie met mijn vader

• January 18, 2026
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Vidaaaa
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

ik was vorige zomer naar India geweest voor vakantie en ik had een grote ruzie met mijn vader gekregen. In India is het zo dat je “echte” familie van je vaders kant is. Toen ik dus ruzie had met mijn vader kwam mij pan oma ertussen. Een uur later toen ik voor het ontbijt naar beneden ging, hoorde ik mijn oma zeggen dat ik naar een speciale school daar moest gaan omdat ik mijn vader kon vermoorden. Toen ik terug naar NL kwam deed ik zelfbeschadiging en deed ik dingen die ik eigenlijk nooit zou doen… Ik bleef zelf langer op school om mijn gezin te vermijden.

ik wilde vragen of zoiets bij jullie ook is gebeurd?

groetjesss,

Vida

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Hey wat naar klinkt dat😓 Gaat het nu al wel beter? Hoop van wel😘 Bij mij is niet zoiets gebeurd, aangezien dat je hoofdvraag was.

Liefs Yusa 😘

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 18, 2026

Hoi,

In andere culturen kunnen er andere dingen gebeuren en bij ons worden er ook in andere dingen geloofd maar doe aub jezelf geen pijn. De enige die er last van heeft ben jij. En je bent je vaders kind dus je hoeft niet bang te zijn dat hij niet van je houdt. Waarom heeft hij je dan al die jaren opgevoed?

Wij op het forum steunen je.

Groetjes,

ghast

LivN
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • January 19, 2026

Hoi ​@Vidaaaa ,

Wat zit je in een lastige situatie, maar heel goed dat je dit vertelt! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liv (De Kindertelefoon) 

sunny_gamer_esports
Forum|alt.badge.img

zo iets is inderdaad ook bij mij gebeurd, en ik gaf dezelfde reactie als jou, het beste at je kunt doen is je gedachte op een rij zetten, wat best even kan duren 

Vidaaaa
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Dankjewel ​@LivN ​@sunny_gamer_esports ​@ghast en ​@Yusa