Skip to main content

Ik weet het allemaal niet meer. Ik leef in zo’n rotsituatie. Ik word ziek van de stress door school, heb faalangst en doe aan zelfbeschadiging. Ik moet en zal op het gymnasium blijven en tienen halen. Ik doe niks anders dan school en maak mezelf ermee kapot en wil ook niet meer leven. Thuis is het ook verschrikkelijk met forse emotionele problematiek bij gezinsleden. En mijn ouders merken niet dat ik me al jaren depressief voel en er een einde aan wil maken. Ik heb het een keer gezegd, maar dat liep slecht af.  Therapie werkt niet en er komt weer een verschrikkelijk schooljaar aan. Wat moet ik doen? 

Gun jezelf rust je wilt niet dat je in een burn out te recht komt

waarom wil je alleen maar tienen halen?

werden je ouders alleen maar boos toen je het zij?

denk dat je dit sowieso met je mentor kan bespreken  en doe het A J B niet @A n o n i e m er zijn mensen die om je geven je vrienden je familie en ik ook al ken ik je zien

Hoi @A n o n i e m , 

Dapper dat je je verhaal hier op het forum deelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

JanneB van De Kindertelefoon

Reageer