HELP ME

  • 7 March 2022
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi… ik ga jullie het hele verhaal vertellen en dan moet ik advies hebben. 
ik ben onzeker over m’n uiterlijk, ik heb het gevoel dat m’n vrienden fake zijn en nog veel meer. Het begon allemaal toen mijn vriendin in mijn bijzijnde een liedje begon te zingen die ze alleen zong als ze iemand haten… met de tekst: abc F jouw jij bent FAKE maar je VRIENDEN NOG het MEEST…en ik heb altijd twijfels over m’n uiterlijk.. please help me ik kan nog een uur doorgaan 😣😩😩😩🥺 ( weten jullie wat dit is een burn out of depressie)???
 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey beste Hellolol,

Over je uiterlijk is niks te doen. Accepteer jezelf voor wie je bent en herinner jezelf dat je goed bent zoals je nu bent. Als je echt iets wilt verandert, doe er veel onderzoek over en heb vooral veel geduld. 

Ik denk dat je nog wat langer moet wachten om te concluderen of je vrienden fake zijn, over een tijdje zal je zelf merken of ze echt zijn of niet. Denk niet te veel aan die ene gebeurtenis. 

Ik denk niet dat dit een burn out of depressie is, waarschijnlijk komt dit omdat je in de puberteit zit, vaak krijg je rare moodswings en opeens voel jij je onzeker, heb ik ook wel eens.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!!
Groetjes, Sano07

 

Accepteer wie je bent

Het gaat om je innerlijk 

Innerlijk is belangrijker 

Het maakt niks uit of je mooi bent 

 

Negeer gewoon je vrienden 

Kijk hoe hun reageert 

 

Zelle

Ik ben mee eens met @Sano07 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor de tips ❤️❤️❤️✨✨✨✨

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben het helemaal met @Zelle en @Sano07 eens.

 

Gewoon jezelf zijn. Vergeet niet: Je bent mooi zoals je bent.

 

Groetjes,

Wereld

Reputatie 4
Badge +3

hey @Hellolol 

Als je in de puberteit zit is het best normaal om onzeker over je uiterlijk te zijn maar dat is nergens voor nodig. #bodypositivity. Ik ben zelf ook onzeker geweest over mijn uiterlijk wat mij hielp is om niet te veel naar social media posts te kijken en te bedenken dat heel  veel waarschijnlijk is gefotoshopt of met een mooie filter is gemaakt.  Je kan ook naar tiktok gaan en dan gaan zoeken voor een paar accounts die bodypositivity promoten en die accounts gewoon heel veel bekijken wanneer je je onzeker voelt. En idd innerlijk is altijd belangrijker dan uiterlijk.

Verder zou ik net zoals hierboven is gezegd nog even afwachten of je vrienden wel echt fake zijn.

Dit lijkt geen van beide een depressie of burn-out maar als je je voor langere tijd zo blijft voelen kan he fijn zijn om op internet een beetje rond te kijken wat dat nou echt betekent.

veel liefs Sillie78:black_heart:

Reageer