Beantwoord

Help littekens verbergen/smoesjes


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik heb me gesneden op mn pols en onderarm best diep nu zijn de littekens blauwachtig en vallen ze op heb ook kruisjes in me huid gesneden alleen hoe moet ik het verbergen?????? Help please het zit op me onderarm en het zijn kruisjes littekens is het raar als de hond dat gedaan heeft?




Mvg
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 May 2019, 00:59

Bekijk origineel

18 reacties

Hoi
ik kan je wel een aantal tips geven ik snap heel erg dat je dit lastig vind ik zou als ik jou was gewoon een beetje make-up er op doen dat zou kunnen en anders zeg je gewoon dat je een keertje een hechting hebt gehad
ofzo
xx
loveryourself2004
Waarvoor een hechting? Ik ben btw een jongen is makeup dan niet raar
je kunt Soms een litteken hebben van een hechting maar ik snap dat je wel denkt van dat is raar. En nee make up is niet raar hoor want als je daar een beetje van op je littekens smeert dan zie je er al een stuk minder van geloof me probeer het anders eerst gewoon? Hoop dat het gaat lukken
je kunt Soms een litteken hebben van een hechting maar ik snap dat je wel denkt van dat is raar. En nee make up is niet raar hoor want als je daar een beetje van op je littekens smeert dan zie je er al een stuk minder van geloof me probeer het anders eerst gewoon? Hoop dat het gaat lukken
Hoi wat voor hechting? Dan van wat voor reden? Ik probeer makeup erop te doen maar het zijn dikke littekens ik zeg dat mijn hond me heeft gekrabt maar het zijn kruisjes littekens dus dat is een beetje raar toch?
Hoeveel make up moet erop dan???
Hoi
mij zou er gewoon zoveel make-up op doen tot dat je het niet meer kan zien en nee het is niet gek als je zegt dat je hond het heeft gedaan maar dan kunnen ze wel gaan vragen hoe je hond dat heeft gedaan ik zou zeggen dat het littekens zijn van hechtingen en dat dat weer gebeurd is doordat je bijvoorbeeld bij het Skaten bent gevallen ik zeg maar wat maar ik zou dag gewoon eens proberen.
Loveyourself2004
Oke bedankt moet de makeup dan op de littekens of op de hele arm? Gr.
Hoi is het btw raar als ik zeg dat mijn hond me heeft gekrabt?
Hoi
ik zou de make-up over de hele arm smeren dan weet je ook zeker dat je geen rare vlekken of verschillen ziet en nee het is niet raar dat je hond dan gekrapt zou kunnen hebben en geloof me de littekens zullen daarna ook wat minder erg worden
loveyourself2004
Hoi

Uhm ja mijn littekens zitten er al 4 maanden... En ze zijn nog steeds een beetje blauwachtig en je voelt de littekens zitten ze steken uit.
weten je ouders het ook al want anders zou ik ook aan hun advies vragen maar ik zou gewoon van die speciale make-up gebruiken en dan er veel opsmeren bij mij werkte het wel en je Ag het niet meer maar als het echt niet lukt zou ik gewoon advies vragen hoop dat het gaat lukken
loveyourself2004
Nee die weten het denk ik nie miss wel idk maar ik heb littekens op me linkerarm waar ik zeg dat de hond dat gedaan heeft en me rechter arm heb ik 2 kruisjes die opvallen zou ik daarvan zegge dat het van een hechting komt?

Gr
Hoi
van die kruisjes op je rechterarm zou ik dat inderdaad zeggen en op je linkerarm dan kan je inderdaad zeggen dat het door je hond gebeurd is ik hoop dat het allemaal gaat lukken groetjes
loveyourself2004
ik Denk trouwens ook dat het beter is als je er een keer met je ouders over kan praten want dan kan heel erg fijn zijn of met iemand anders waar bij je je fijn voelt maar het is gewoon altijd beter als je hier met een bepaalde persoon over kan praten
loveyourself2004
Geen make up gebruiken! Zeker niet op wonden die net dicht zijn! Je kan er een ontsteking van krijgen, en het resultaat daarop is al helemaal niet fijn.

Gebruik litteken zalf. Dat zorgt erg goed voor de wond en het helpt met het helen van de huid!

Ik heb ook littekens, maar die laat ik gewoon zitten. Niemand die daarover begint. Sommige zijn erg groot en diep, maar zelfs daar hoor ik amper tot niemand iets over zeggen.

In het begin wel, maar toen gebruikte ik gewoon verband. Ik vertelde op school dat ik was gevallen met de fiets en op prikkeldraad was gevallen. Paar weken later toen de hechtingen eruit mochten. Vroeg niemand mij hoe ik daaraan kwam iedereen dacht van Spooky is gevallen in prikkeldraad en meer niet.

See ya!
Spookyzx
Hey bedankt allemaal voor de tips ik heb littekengel gekocht hopen dat dat helpt.

Gr❤️
Reputatie 1
Badge

hey friend, ik heb een aanrader, alie express vingerloze handschoenen voor minder dan 2 euro, ik snij mezelf vaak en het zijn mijn beste vrienden!
Als ze bij je polsen zitten kan je ook armbandjes omdoen. Gwn van doen leren bandjes en dan een hele rij. Dan valt echt Op. Ook kan je misschien een horloge omdoen.

Reageer