Vraag

Help, littekens en zelfmoord gedachten

  • 13 September 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hallo iedereen ik heb een klein probleempje  ik zit dus in een klas waar iedereen tegen mij is behalve 1 iemand (L) . ik snij mezelf en ik heb overal littekens op mijn arm zitten en zelfmoord gedachten  en we hadden vandaag gym en een van de jongens uit mijn klas zag mijn arm en zei wat is dat ik zei natuurlijk niks maar hij bleef doorvragen dus ben toen naar de kleedkamer toe gegaan omdat ik me zo *** voelde en toen kwam L er aan en die wist gelukkig de situatie al en is dus naar de docent gegaan en zei van D (ik dus) komt niet meer in de les  de docent zei ik wil nog wel dan nog een gesprek met D  (en de jongens bleven de rest van de dag me uitlagen en emo noemen en trappen en dat soort dingen) dus ik wil die jongens niet meer zien

 

dus mijn vraag is moet ik eerlijk zijn tegen de docent want ik voel me echt zwaar *** 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @een anoniem ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +8

Je hoeft niks aan niemand te zeggen maar misschien als je het je docent verteld kan hij je verder helpen. Misschien kunnen ze vanuit school iets veder voor je doen. Ik weet niet of jouwn school leerling ondersteuning aanbied maar als je dat hebt kan je daar ook nog naartoe. 

Reputatie 2
Badge

hai. dit is heel naar. ik kan me voorstellen dat je je hierdoor bang voelt. mijn tip is, ga naar een mentor, tante, of iemand die je kunt vertrouwen. want jij bent het waard om te blijven leven. en misschien moet je naar een psycholoog. het lijkt me dat je hulp nodig hebt. en stop alsjeblieft met snijden

 

xxx 

Reputatie 2
Badge

Hey, wat naar.

Ik struggle ook een beetje met deze problemen zelf heb ik niet echt last van mensen die me erom pesten enzo wel dat ze vragen wat is dat maar ik zeg gewoon dat ik ben gevallen maar goed.

Ik zou het zeggen tegen je docent hij kan je helpen en zo verder weet ik niet wat ik moet zeggen maar ik hoop dat het goed komt en dat je hulpt zoekt ❤

Reageer