Skip to main content
hee, t word vandaag heel warm.. dus korte broeken.. maar dat wil ik niet, ik heb veel littekens op me benen en ik ben best dik 😕 en tis ook raar em warm als ik een lamge broek aan doe.. wat moet ik doen?
Heei



Ik heb ook heel erg veel littekens op mn benen dus ik weet een beetje wat je bedoelt.



Ik doe gewoon een korte broek aan, want het word best wel.warm en dan is het een beetje raar dat je met ongeveer 30 graden een lange broek aandoet.



Waarom wil je geen korte broek aan? Ik weet dat je het gezegt dat je best dik bent (wat waarschijnlijk niet zo is) en de littwkens. Maar er zijn toch ook mensen die littekens van bijv operaties hebbrn en die ook een korte broek aandoen? Of dikke mensen die korte broeken dragen? als ik op straat loop zie.ik er genoeg

.

Je zal echt niet opvallen in een korte broek hoor. Ik denk dat dat eerder het geval is ij een lange broek



Niet het beste antwoord maar oke haha

Xxx
Ik heb ook veel littekens op m'n been maar heb vandaag toch een lange broek aangedaan bij 33 graden. 

Ik was niet de enige en het viel ook niet op. 

Heb het aan de onderkant opgerold zodat het toch nog zomers was.



-xxx-
Is zo'n maxirok (of maxi dress) met split een optie? Ik zag vandaag veel meiden op school daarmee lopen, hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Zo kan je in ieder geval iets aan wat geen strakke spijkerbroek is, maar juist erg luchtig en toch bedekt. En wat denk je van zo'n harem broek?



Ook ik denk dat je niet dik bent, maar ik kan me wel voorstellen dat je dat zo voelt. Praat je daarover en over het snijden wel eens met iemand?
Of misschien een heel dun broek-pak met dunnen schouderbandjes? Dat ziet er toch zomers uit en is niet te warm, terwijl t wel alles verbergt.

Tot hoe lang gaan je littekens door? Ik bedoel, misschien kan een broke tot op de knie of een driekwartbroek ze ook verbergen? 

en vallen ze heel erg op? Andere letten er neit op en zien t waarschijnlijk ook niet. Je lan altijd nog zeggen dat je gevallen bent.

Vandaag ging k zwammen in zee (badpak) en k heb neit een opmerking gekregen over de littekens op m'n benen. Iedereen let zo op zichzelf (wat denken andere van mij?) dat ze helemaal niks van andere denken, vaak.



xx
Hoi!

Een lange broek en van die slippers die tegen je voet aan tikken als je die optilt combineren werkt ook, ziet er alsnog zomers uit.

Trouwens, er zit een meisje in mijn klas die onwijs mooi is (of goed met make-up kan omgaan) en die is nou niet echt heel dun ofzo, en ik heb een goed figuur en ik vind mezelf ook best mooi als je mijn hoofd even wegdenkt, maar ik heb wel een hoofd en dus vind ik mezelf (en vinden heel veel mensen mij) lelijk. Size doesn't matter! Het is maar een buik.



Liefs, Durf

Hmmm, wat dacht je van een drie kwart broek? Of een korte broek tot aan je knieën?  Of een lange rok? 


luchtige broeken van stof, geen spijkerbroeken dragen. die zijn niet zo heet tijdens de zomer

 


Reageer