Skip to main content

hey lieve allemaal als je andere topics van me hebt gelezen heb je gezien dat een vriendin me niet meer erbij wilt in de pauze, ik vond het erg jammer maar het is nog erger geworden😥. ik vroeg vanmiddag of ze het wel ok vond als ik in de pauze bij der kom zitten ze struurde maakt mij niet uit ik had gezegd eerlijk zijn met zijn hartjes smiley ik had gezegd dat ze alles kon zeggen latten we haar anne noemen

dit was ons gesprek: a=anne m=me

A:ja maar ik vind het echt superstom om iemand buiten te sluiten en al helemaal jou omdat je zo een superlieve meid bent maar wij zitten nu met zn 4ren en dat hebben we altijd al gewild, we zijn nou ook superblij dat 2 andere stomme meiden weg gegaan zijn en ik wil jou ook echt helemaal niet kwetsen of zo en dat vind ik zelf ook heel stom maar wij zitten liever met zn vieren maar weet dat het niet aan jou ligt want het is niks persoonlijks dus het gaat niet om jou maar als je bijv heel iemand anders zou zijn zouden we het alsnog niet zo fijn vinden maar weet dus dat het echt niet stom is bedoeld en ilysm 4everandever m: o, A:dus het is niks persoonlijks dus voel je ajb niet stom het spijt me echt heel erg sorryy ,m: o, A: sorry is alles ok?, m: eh ja A: ,nee dus ik ken jou well ,je bent superlieff1 ,en het is echt oprecht niks tegen jou weet dat ajbbb ik vind het ook stom dat die andere meiden dat zo hard zeiden maar ik wil echt dat je het oke vind, M:ehm vind ik ook, ik vind het gwn jammer omdat we anders helemaal geen contact hebben ,A:snap ik maar het komt goed en ik vind je heel erg lief en ik ben er altijd voor je gewoon op snap en zo,als we elkaar in de gang zijn wil ik wel gwn met jouw praten hoorr! m:ja....…A: sorry ,ben je oke? zeg maar eerlijk, m:g aat wel ik wil niet dat je me een aansteller vind A: zeker weten meid? m:nee maar is oke, a:Nee je moet echt oke zijn ik vind mezelf anders ook stom m:nee het is ok ,voel je niet slecht a: oke ik geloof jou M: het spijt me dat ik jullie tot last heb gevallen A: heeey jij wist dat niet je hebt helemaal niks verkeerd gedaan pookie! M: ja......… A: zeker meisje? M: nee maar is ok A:je bent niet oke meissie wat is er M: f zei dat jij het niet leuk vond maar de rest wel leuk…. A:ohh ik vind het wel gwn leuk met jou, M:zeker? A:ja natuurlijk! M:o oke A:sorryy M:is oke A: ja? M: nee, A:sorry A:w8 is het nou oke of niet? M:niet maar mnu  A:zeker weten? M: ja A:okee 

toen was de les voorbij en was het pauze ik ging bij andere meiden zitten maar kreeg daar wel een paniek aanval en had intussen wel met f gesproken en haar wat gevraagd

M: ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen maar f zei dat ze het juist leuk vind als ik er ben. wrm wil je dan niet. en wie was dat meisje jullie wouden toch met zijn 4en

A:ja die komt er gwn bij zitten da wille wij ook nie, M:zeker? wrm zeg je het dan wel tegen mij maar niet tegen haar?, sorry maar ik voel me buitengesloten

hier heb ik nog geen reactie op gehad maar wat moet ik doen

Hey !  Ik denk dat je  best nog eens kunt vragen wat zij vind van jouw gevoel dat je buiten gesloten wordt. Stel dat zij zegt "nee hoor dat doen we echt niet", zou je dat dan geloven? Het kan natuurlijk soms wel gebeuren dat 2 mensen bijvoorbeeld samen een onderwerp hebben waar ze met hun tweeën wat meer bij betrokken zijn en andere besties wat minder. Maar als een ander zich dan buiten gesloten voelt zou ik dat voor diegene niet leuk vinden. En dat uitleggen. Misschien gaan ze dat nog doen en wordt jij wel beter betrokken. Zoniet dan hoop ik dat ze jou uitleg geven waarom. Ik hoop dat ze je iig snel een antwoord geeft! Liefs, Tover xxxx

@Tover01 het zit echt anders ze hefet niet een ander onderwerp met andere meiden ze wil niet dat ik erbij kom zitten 

Hoi, als ik je verhaal lees en je reactie, dan denk ik, is zij wel een vriendin voor jou? Waarom doet ze zo? Iemand buitensluiten is nooit oké. Het is altijd ingewikkeld natuurlijk maar als iemand jou telkens links laat liggen dan vraag ik me af hoe bevriend ze eigenlijk is en of het niet zonde van jouw tijd is om daar zoveel energie in te steken. Misschien is er wel iemand die niet zo opvalt en die een veel leukere en fijnere band met jou kan krijgen. Probeer eens te bekijken hoe je vind dat zij doet en of jij dan degene moet zijn die alle moeite doet. Of dat er misschien nog wel andere leuke en aardige meiden en jongens in je klas of op je school zitten waar je contact mee kunt zoeken en vrienden mee worden. Dat zou voor jou misschien wel veel leuker zijn! Ik geef het maar even mee hoor. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer