Vraag

Help ik word snel verliefd

  • 5 April 2018
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen en zit in de 4e klas....ik heb het probleem wanneer ik meisjes zie rond lopen op school dat ik zit zovan “wauw die is leuk en die ook etc” en soms probeer ik dan conctact te zoeken via instagram en dat soort socialmedia....dit deed ik bij een brugklasmeisje maar dit ging helemaal verkeerd omdat ik pedofiel werd genoemd... hierna probeerde ik het bij een 3e klas meisje.... dit ging goed.. we hadden ook afgesproken... maar opeens negeerde ze me volledig... liep weg als ze me zag.... en voor de duidelijkheid... ik zoek geen sex maar ik zocht gewoon een meisje om me gedachten en gevoelens mee te delen...dus ik word elke keer verdrietig en bang als het fout gaat

3 reacties

Hoi,

Ik weet niet hoe je dit dan aanpakt? Dus ik bedoel, begin je gelijk je gevoelens te delen? Ga je misschien te snel in het contact zoeken? Sommige mensen vinden het fijner om alles wat rustiger aan te doen.

In de titel van het topic zeg je dat je snel verliefd wordt. Is dat het probleem? Dat je meteen verliefd wordt op deze meisjes? Ik denk namelijk niet dat dat zo snel kan en dat je dan misschien gevoelens door de war raakt. Iemand aantrekkelijk vinden is bijvoorbeeld wat anders dan verliefd zijn.

Soms moet je niet zoeken naar je liefde en dan komt deze naar jou toe. Maar goed, ik snap ook wel dat je daar niet op wilt wachten.

Misschien moet je meisjes 'uitzoeken' op persoonlijkheid en niet op uiterlijk. Dan klikt het waarschijnlijk beter.

En als je dan echt nergens je gevoelens kwijt kunt, kun je altijd nog een nieuw topic starten of chatten/bellen met De Kindertelefoon ;)

Gr. Pin
Hi JustAnoniem,

ja, misschien ga je wel te snel, zoals @Pin zegt. Meisjes kunnen er dan van schrikken en dan kappen ze je snel af. Misschien hebben ze wel slechte ervaringen met andere jongens gehad die dan gelijk van alles wilden van ze. Ze kunnen niet weten dat jij dat niet van plan bent.

Btw ik word ook supersnel verliefd, maar dan op jongens. Ik houd dat verliefde gevoel meestal eerst wel alleen voor mezelf, omdat ik weet dat ik daarna wel weer van die gevoelens voor een andere jongen zal hebben. Het is meer dan die andere jongen alleen aantrekkelijk vinden.

Meestal zijn die jongens waar ik verliefd op word ook niet gay, dus ja, dan ben ik toch kansloos. Verder heb ik al een half jaar ofzo een vriendje. Ik mag wel kijken naar anderen, maar niet aanzitten, tenzij hij dat ook wilt natuurlijk :P

Groetjes,
M&M's
Dank voor jullie snelle reactie

Reageer