Skip to main content

help ik wil hier niet meer zijn. ik weet het gewoon niet meer

• February 7, 2026
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1

Hoi

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik snij me zelf weer veel. ik kan alleen nog maar huilen. En ik wil het niet meer. Mijn opa is laatst overleden en ik wil gewoon naar hem toe en weg van hier. Ik weet het gewoon niet. ik ben zo bang en het voelt allemaal zo kut. Ik zit nu in de derde op vwo en het is zo stressvol. Ik moet weten wat ik later wil zijn, maar ik denk dat ik er gewoon niet meer wil zijn. 

Sorry dat ik jullie hier mee op zadel maar ik wist niet waar ik het anders moest zeggen.

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • February 8, 2026

Hoi ​@201anoniem ,

wat naar om te lezen dat het zo slecht met je gaat, en dat je er zelfs over denkt dat je er niet meer wil zijn. Juist hartstikke goed dat je het hier komt vertellen, praten is de eerste stap! Ik hoop dat je nog snel wat reacties van anderen krijgt, maar voor nu wil ik je alvast laten weten dat je er niet alleen voor staat.

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen., namelijk De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je erover wil praten.

Veel sterkte!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon