Help, ik weet niet wat ik moet doen

  • 29 September 2019
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi Ben ik weer,
Ik heb iets en dat durf ik niet meer te vertellen aan iemand, omdat ik het wel heb verteld aan een vriendin, maar die reageerde niet of raar als ik erover wou praten. En sinds dien durf ik het tegen niemand te vertellen aangezien ik denk dat het raar of egoïstisch is misschien.

Weet iemand wat ik het beste zou kunnen doen?
Ik heb eigenlijk niemand die ik het durf te vertellen verder dus ik weet het niet meer.

6 reacties

hey

is er echt niemand die je vertrouwt?

er zijn ook mensen waarbij je het ook kan vertellen die geheimhoudings plicht hebben. zo als de huisarts. maar als je onder een bepaalde leeftijd bent.
elk school heeft een vertrouwens persoon. zij/hij heeft ook geheimshoudings plicht en je ouders komen er dan zwz niet achter. als ze het niet te heftig vinden.
je kan het ook op het forum of met de chat bellen met kt bespreken. zij luisteren ook en kan het zwz niet aan je ouders vertellen

ik hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes
blue
Erg bedankt voor je reactie.
Ik vertrouw de personen zelf wel, maar ik ben bang dat als ik het vertel dat ze mij raar gaan vinden of dergelijke😅.
Ik probeer wel iemand te vinden en desnoods ga ik hier met iemand chatten.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Hi beste lezers,

Ik heb mijzelf zover gekregen om het wel aan iemand te vertellen, maar die reageerde positief maar ook weer negatief(klein beetje).

Ik weet echt niet hoe ik dingen moet opvatten als ik mij kwetsbaar opstel of iets persoonlijk kwijt wil. Aan de ene kant is het niet erg, maar aan de andere kant juist weer wel.

Ik hoop niet dat het onduidelijk is. Nogmaals heeft iemand nog verdere tips? Alles is welkom! 🙂
Wat het mag zijn best is het te vertellen anders krop je alles op en dat kan leiden tot depressie.
hey

wat goed dat je het aan iemand vertelt hebt.

je weet niet zeker of het wel een goede reactie was... zou het kunnen zijn dat hij/zij verrast was omdat je voor het eerst iets prives hebt gedeelt?

groetjes
blue
Bedankt voor de reacties❤️.
Op zich was diegene niet echt verast, omdat ik wat privés vertelde maar volgensmij meer om wat ik vertelde.
Toen ik het vertelde zei diegene wel dat hij achter de keuzes stond wat ik deed, maar aan de andere kant vond diegene het ook weer raar.

Misschien kom ik zeurig over, maar ik wou het merendeels kwijt en ik weet niet wat ik verder moet doen😅

Groetjes❤️

Reageer