Skip to main content

Hallo,

 

Ik weet niet precies hoe ik alles moet verwoorden. Maar ik ben helemaal kapot, ik ben nu naar speciaal onderwijs gegaan voor mn autisme, maar het is niet fijn. Hiervoor al ellende gehad met school en nu dit. Ik merk weer dat ik depressief word en mezelf pijn wil doen. Het lukt me niet meer

Heey,

Volgens mij heb je duidelijk verwoord hoe het zit: op deze manier houd je het niet meer vol.

Wat jammer dat het op het speciaal onderwijs ook niet fijn is, zeker gezien je al eerdere ellende op school hebt gehad.

Heb je eerder een depressie gehad? Je geeft namelijk aan “ik merk dat ik weer depressief word”

Misschien heb je vorige keer wel wat dingen geprobeerd die hielpen of had je iets wat voor afleiding zorgde. Dat zou je nu weer in kunnen zetten.

Daarnaast denk ik dat het goed is om dit ook met iemand, een volwassene, te bespreken. Dat kan iemand zijn van je school, maar misschien iemand van je ouders/verzorgers/familie.

Er kan dan ook gekeken worden naar hoe school fijner of beter is, wellicht dat je je daardoor ook wat beter gaat voelen.

Groetjes,
Simply Me


Reageer