Skip to main content
Vraag

Help ik vind iemand leuk

• June 19, 2025
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oke jongens help ik vind iemand leuk in mijn klas maar hij heeft een beetje een raar type. Ik ben zelf vrienden met zijn vrienden en die zeggen dus dat dat persoon dat ik leuk vind een crush heeft op Hatsune Miku. Ik heb dus even gekeken naar wie dat was en dat is blijkbaar een anime meisje met blauw haar dus toen heb ik mijn haar blauwgeverfd. Maarja die vrienden van hem die proberen er nu dus voor te zorgen dat ik hem minder leuk vind omdat hij dus graag klaarkomt in een bodypillow van hatsune miku maar hoe vaak ze dat ook zeggen heb ik liever dat hij klaarkomt in mij.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Haha, wat een situatie joh! Echt heel eerlijk en stoer van je om gewoon voor jezelf te gaan en je haar blauw te verven om een beetje die vibe te voelen. Die bodypillow-dingen zijn wel wat apart, maar dat zegt natuurlijk niks over of jij en hij iets kunnen hebben.

Het is echt rot dat zijn vrienden zo negatief doen, maar uiteindelijk gaat het erom wat jij voelt en wat hij voor jou voelt, niet wat zij roepen. Misschien is het juist leuk om dat unieke van hem te accepteren, ook al snap je niet alles direct. Mensen zijn vaak veel meer dan één gek ding dat ze leuk vinden.

Heb je al geprobeerd gewoon chill met hem te praten? Misschien lucht het op om het gewoon eerlijk te vragen, zonder dat het meteen awkward wordt. Wat denk je, durf je dat aan?

xx liefs Wolf 🐺