Skip to main content

  ik probeerde te sterven.  Ik wist niet dat dat zo moeilijk was.  Ik heb het onderschat.  Ik ben er nog  steeds. Wat nu? Ik heb geen idee wat ik moet doen.  Ik weet het niet meer.  Ik heb er met niemand erover gesproken,  maar ik moet met iemand spreken. Het voelt zo onwerkelijk en ik weet niet wat ik moet doen. Niemand heeft me gezien, weet het, ik was gewoon alleen, voelde duizelig, misselijk, maar was oké. Help. 

Heee, wat naar voor je :(

Als je met iemand wil praten kun je altijd de kindertelefoon of 113 bellen of chatten :)

Heel veel sterkte en succes🩷

Xx


Hey! Ditzelfde advies dat jij geeft @Girl.anoniem  gaf ik net ook aan jou ! In jouw topic. Jullie hebben het allebei nodig en mogen  ook  advies en steun vragen en krijgen. Doen hoor! 😘

Liefs Tover xxx


@Tover01 ja i know dit is echt zo'n standaard antw. Voor mij helpt dat alleen nooit en ja ik hoop dus dat t voor de topicstarter wel helpt snapje ;)

Ik zelf kan namelijk nie met 113 bellen want dat mag niet omdat m'n ouders en de begeleiding op school ook denken dat het daar alleen mr erger van word. Mr 113 is dr natuurlijk nie voor niks dus ja. Ik zal het gwn proberen @Anoniem452  <3


@Girl.anoniem   ik begrijp het. het was niet als verwijt bedoeld hoor ☺️ excuus als dat zo leek. Toch hoop ik dan wel dat iemand jou kan helpen 😘

Liefs Tover xxx


Hoi @Anoniem452 

Waarom wil  je sterven? Heb je iemand die je vertrouwt om er over te praten? Want dat helpt echt of je kan je gevoelens opschrijven. Je kan naar een vertrouwenspersoon op je school gaan die hebben een geheimhoudingsplicht dus die mogen niks zeggen zonder toestemming. En zoals we al eerder werd genoemd kan je met 113 contact opnemen chatten/ bellen.

Het is een beetje standaard maar wij (leden van het forum) kunnen niet heel veel meer proberen te helpen zonder meer dingen waarom je je zo voelt.

Ik hoop dat het snel beter gaat met je, groetjes ik @SadLightbulb.


Hoi @Anoniem452,

Echt naar dat je dit hebt, je kan altijd met de kindertelefoon of 113 bellen, ook kan het helpen om met een vertrouwenspersoon (op school) over te praten.

Groetjes Monkeyboy08


ik kan met niemand praten. mijn familie heeft zich van mij afgekeerd, ik heb nooit vrienden gevonden en ik vertrouw mensen op school niet. ze zijn onbetrouwbaar.   ik wou 113 bellen of chatten , maar ik weet gewoon niet wat ik dan moe.  ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. wat zeg je? ik heb geen idee. ik weet echt niet wat ik moet doen. ik voel me gewoon alleen. 


Hoi @Anoniem452 ,

 

ik wil me graag aansluiten bij de tip om met de Kindertelefoon of 113 te bellen/chatten. Het geeft niet als je niet weet wat je moet zeggen. De medewerker aan de andere kant van de lijn is er vaak heel goed in om jou op je gemak te stellen, en de juiste vragen te stellen om het gesprek op gang te krijgen. 

Probeer het maar!

De Kindertelefoon is open van 11 tot 21 uur en 113 is dag en nacht open.

 

Veel sterkte,

Marieke


Reageer