Skip to main content

HOI , ik heb alweer geprobeer Zelfmoord te plegen het heeft allemaal te maken met Anorexia

ik ga elke dag naar buiten met de gedachte: ikga mezelf ombrengen

maar dan ben ik een mietje die het niet durft ik eet ook niks ik snijd mezelf en weet niet hoe ik de wonden/littekens moet verstoppen

het bevalt me niet ik wil ook niet dat mijn ouders het weten dan wordt ik in mijn slaap vermoord

ik wil niet eens meer naar school ze zijn allemaal zo gemeen

ik wil dood weet iemand iets waardoor het mij snel beter gaat? Ander ben ik er heel snel niet meer ik krijg ook steeds paniekaanvallen en angstaanvallen

liefs anoniem

 

( zelfmoordmethoden verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, het noemen van zelfmoordmethoden kan voor anderen triggerend of choquerend zijn )

Heyy,

Wat lastig dat je je zo slecht voelt zeg.. Het lijkt mij goed dat je met iemand gaat praten over je gevoelens. Heb je iemand in je omgeving die je in vertrouwen durft te nemen? Ik weet dat praten lastig is, maar je verdient echt steun en hulp en praten lucht echt op.

Je kan ook altijd een keer contact zoeken met https://www.113.nl/ door te bellen of chatten als je eerst met iemand buiten je omgeving wilt praten ik denk dat dat je misschien ook wel kan helpen. Je kan ook altijd een keer met iemand van de kindertelefoon bellen of chatten dat kan via deze link.

Ik weet verder niet zo goed wat voor tips ik je moet geven.. Is er misschien iets wat je leuk vind om te doen zodat je je focus daar op kan leggen ipv op je negatieve gedachtes? 

Sterkte en hou vol! Het komt echt weer goed vetrouw daar op!🍀

Liefs, ItsJustMe <3


Lieve @Anonym123 

Wat vreselijk voor je. maar ik lees ook positieve dingen, dat je niet dood wil, dat je zoekt naar manieren waardoor het beter gaat. Paniek aanvallen zijn klote, maar weet die gaan over. Ga hulp zoeken. Alleen los je dit niet op. De kindertelefoon kan je altijd bellen. Die mensen kan je vertrouwen.

 

Liefs Stoppel


Mijn zus had dat ook 

Nu is ze getrouwd en gelukkig

Houd vol probeer steeds meer te eten ook als het heel moeilijk is

En inderdaad zoek hulp misschien je ouders of je kan natuurlijk met kindertelefoon bellen

geloof me het komt goed


Hoi @Anonym123 

Wat super knap en dapper van je dat je hier durft te praten over de lastige situatie waarin je zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anna (De Kindertelefoon) 


Reageer