Skip to main content

Ik zie het nut van leven niet. Ineens laat iedereen mij achter, alsof ik lucht ben. Niemand heeft mijn nodig, want ik ben toch maar een ‘kut hoer’. Blijkbaar zoek ik aandacht, in principe ja, want iedereen vergeet mij. Ik zit in een vriendengroep maar voel me toch uitgesloten door hen. Waarom is iedereen zo grof in deze moeilijke tijden? Waarom? En waarom is iedereen weer blij, behalve ik weer?

groetjes,

lovely.girl

(15yo)

Waarom is iedereen zo grof in deze moeilijke tijden? 

Volgens mij heeft iedereen het in zich om ellendig te doen ongeacht de tijd van het jaar, dus ik denk dat we daar niet op hoeven te focussen.

 

 Ik zit in een vriendengroep maar voel me toch uitgesloten door hen. 

Dit lijkt mij iets belangrijker om aan te kaarten.
Sluit iedereen je buiten, of zijn er toch wat mensen waar je bij terechtkunt.
Misschien is het niet de beste zet om dat gevoel van de daken te schreeuwen, maar het is zeker iets wat je kunt bespreken met je (beste) vrienden/vriendinnen.
Zeker een op een moet dat kunnen.

Zolang zij niet weten hoe jij iets ervaart en welk effect dit op jou heeft kunnen zij niet helpen.
Dit geldt wederzijds, dus heb het er over.

 

Niemand heeft mijn nodig, want ik ben toch maar een ‘kut hoer’. 

Ik kan mij niet voorstellen dat dit je vrienden zijn die dit zeggen.
Besteed daar in ieder geval niet al te veel aandacht aan.
Ze zullen je niet opeens aardig vinden als je dat wel doet.


Hoi @lovely.girl ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes van Marieke, De Kindertelefoon


Reageer