eerder vertelde ik dat ik gepest wordt omdat ik te dun ben maar dat is nu veranderd in fysiek geweld na school wordt ik op gewacht en achterna gezeten ik wordt bekogeld met stenen en ik heb de neiging om iemand zo hard voor de muil te slaan maar ik weet niet of dat helpt
Hey, met jouw probleem zou je echt het beste de Kindertelefoon kunnen bellen voor een goed deskundig advies! Want dit klinkt best heftig hoor. Bespreek het met hun en probeer een oplossing te vinden! Je mag echt hulp vragen!
Liefs Tover xxx
https://www.kindertelefoon.nl/bellen.
hoi,
ik had dat ook in groep 8, ik zou naar iemand gaan die je vertrouwd (kan ook bij de kindertelefoon, heeft mij geholpen) voordat het steeds erger word en ze je misschien ook gaan bedreigen of die richting in, dus ga naar iemand.
liefs NMM <3
Ik snap het ik werd in het 5de leerjaar opgewacht door een grote groep en ze stammen me in elkaar ik ben karate gaan doen en dan kon ik dreigen met ik kan karate en toen waren er een paar bang maar ze deden door en toen heb ik iemand in elkaar geklopt en ze zijn gestopt
Hoii
Ik zou misschien een keer met de kindertelefoon bellen/chatten. Of het misschien tegen ouders zeggen (Ik weet niet of ze al weten). Of je kan bijv na school met iemand naar huis fietsen (misschien moeten jullie zelfde kant).
Dat is alles wat ik je kan geven (heb zelf geen ervaring)
Doeii (hoop dat het helpt)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.