Skip to main content

help ik heb mijn geheimen aan een vriend verteld

• October 1, 2025
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

help ik heb mijn vriend mijn 2 grootste geheimen verteld… (ik ken hem echt maar voor 1 maand) en nu hebben we dus ook ruzie en nu ben ik bang dat hij het door ga vertellen…. help wat moet ik doen!!??

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Als je bang bent dat hij je geheim gaat doorvertellen kan je gewoon zeggen: “wil je alsjeblieft niks doorvertellen want dit is heel belangrijk voor mij.” Als hij een echte vriend is dan houdt hij het voor zich. En als hij het toch zegt dan is hij eigenlijk geen goeie vriend en dan ligt het niet aan jou. Jij hebt niks fout gedaan, je mag iemand vertrouwen. 💖

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

kan… maar 1 ik ben echt verlegen… en nu we ruzie hebben durf ik niet want tja we hebben ruzie…. dus ik durf niet met hem te praten… soms is het gewoon een hi… maar dats eigelijk alles...

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

hey ik weer!!!

ff een update, ik weet niet waarom… maar we beginnen kleine gesprekken te houden… online dan….. niet in het echt!! maar ik hoop dat we dat nog kunnen doen ooit praten ...in het echt…. dat was gewoon ff de update...

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Dat snap ik heel goed 💕. Als je ruzie hebt en je bent verlegen, is het super moeilijk om zomaar een groot gesprek te beginnen. Maar weet je? Je hoeft het niet heel groot te maken. Kleine gesprekken zijn het begin.

Misschien durf je later ook wel in het echt te praten, gewoon stapje voor stapje. Het hoeft niet meteen allemaal tegelijk. Ik hoop echt dat jullie ooit weer in het echt kunnen kletsen 🌸✨:

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

@Wolf  thanks hoop ik dus natuurlijk ook!!! tenslotte is hij nog mijn vriend… in mijn hart...