Skip to main content
Vraag

help ik ga instorten

• April 4, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Ik was gestopt met snijden paar jaar geleden …maar ben weer begonnen.ik heb het gevoel dat alles kapot gaat en wil een alternatief voor het snijden. Help😭

4 reacties

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 4, 2025

Ik zou proberen te praten met een vertrouwings persoon. En mij helpt het soms om een elastiek om mijn pols te doen en die te laten schieten. Misschien helpt dat ook voor jou

Heel veel sterkte en succes !

• April 4, 2025

Heyy May00,

Wat voor mij hielp toen ik echt niet zonder kon is een rubber bandje om mn pols doen en elke keer als ik eraan dacht dan trok ik hem omhoog en liet ik hem op me pols vallen zodat het nog steeds een beetje pijn deed maar ook dat het geen heftige wonden achterlaat, hierdoor kon ik uiteindelijk ook stoppen

Mischien helpt het voor je, succes <3

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • April 5, 2025

Hey ​@May00 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zie ik. Onthoud dat je er niet alleen voor staat! Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lotte
De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 8, 2025

hey !!

goed dat je het vertelt, ik heb hier helaas ook heel veel last van. Mr weet dat je altijd de kindertelefoon kan appen\bellen. Mr weet dat jezelf snijden echt je niks brengt! Doe voorzichtig en blijf sterk iedereen komt hier doorheen ook jij! 

groetjesss