Skip to main content
Vraag

Help het gaat echt heel slecht

• April 20, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

helphelphelp
Forum|alt.badge.img

Heyy

Sinds de start van dit jaar is alles kei en keihard achteruit gegaan. Ik ben ongeloofelijk alleen, ik voel me slecht 24/7 en heb niemand om mee te praten, thuis wil ik dit niet omdat de sfeer niet meer leuk is, maar ik kan ook niet weg van huis want ik heb niemand. Op school ben ik bijna altijd alleen, soms zit ik een beetje met een groepje meisjes maar thats it. Nu komt er ook nog is bij dat ik een van die meisje echt heel leuk vind. Ik voel zoveel voor haar en wil zoooo graag iets met haar, maar ik weet dat het niet kan. Ze is veel en veel te ver weg voor me, ze is gewoon een ster, zo mooi maar je komt er niet bij. Ik heb echt nergens meer motivatie voor, heb alleen maar huilbuien en sluit mezelf alleen maar op in mn eigen gedachtes. Ik kan dit niet meer, ik ben op, ik wil niet dood maar het voelt alsof het de enige uitweg is van dit kut leven. Hoeveel ik ook probeer niks werkt om vrienden te maken ofzo, want ik ben het niet waard, ik ben niet genoeg, ik ben raar, ik ben lelijk, ik ben een slecht persoon, ik tel niet mee. Ik weet niks meer, ik wil gewoon maar 1 ding nu en dat is haar, zij is mijn ster.

:(

3 reacties

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 21, 2025

Hi helphelphelp

wat erg voor je dat je je zo alleen voelt, je moet weten dat wij hier altijd voor je klaarstaan om te helpen. Wat het meisje betreft, je kan proberen om bij haar vriendinnen iets over haar te vissen en als je dat bijvoorbeeld niet durft kan je misschien (ik weet niet of je dit dan wel durft?) zelf dichterbij komen bij haar en een gesprek proberen te starten zo kom je dichten in haar comfort zone. als laatste: je bent het helemaal wel waart, je bent genoeg om er bij te horen, je bent niet raar of apart, je bent mooi, je bent een goed persoon want jij bent niet de slechterik in dit verhaal en je telt net zo veel mee als ons allemaal.

Hoop dat het heeft geholpen.

-Koetje.123-

• April 21, 2025

Kut dat je je zo voelt.  Waarom denk je dat zij te veel voor je is? Probeer gewoon eens een praatje of zo te maken. Wie weet wat daar uit komt? Je moet het zo zien, als je niks doet weet je zeker dat er niks gebeurt.

Vrienden maken kan idd lastig zijn maar het ligt niet aan jou hoor. Je bent het wel waard, je bent goed zoals je bent, je bent niet raar, je bent niet lelijk, je bent zeker geen slecht persoon en natuurlijk tel je mee.

Geef niet op man!

Claire_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 21, 2025

Hoi ​@helphelphelp

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte! 

Claire (De Kindertelefoon)