Hoi.. Ik had kort een rare vieze droom en het sloeg nergens op.. Maar erin was tijdens mijn droom dat ik jeweet wel van mijn nep pa jeweetwel wilde maken... Maar ik snapte zelf niet waaaaarooommmmm ik dat deed.. Het was zoooooooooooo GENANT ZEG....
Dammmmm zeg... En daarna ging ik naar een random oersoon rennen huilen ofzo en ik vertelde dat omdat ik niet snapte waarom ik dat deed en hij begreep me.. En daarna random ging ik naar een winkel ofzo toe gaan.. Rare droom...
Maar ik denk omdat ik te alleen voelde ging ik in tranen slapen en die rare droom hebben ben echt weer uitgeput.... En met een rare trek moest ik iets eten.. Maar ik at een ei...bmaar dat maakte me mijn buik niet vol... Het is mijn depressie die het eten vertraagt en wil minder eten erdoor...
Ik wil ook niet naar werk en school...... Zelfs moet het in de hitte enzo... Maarja... Kan niet anders... Heb ook dat probleem dat ik me te alleen voel en depri word.. Ik probeer zowiezo een excuus te verzinnen voor mijn depri face te verbergen..
En weet niet meer over iets met vechten in een droom
Bladzijde 1 / 1
Maar ook denk ik komt het door mijn gesneden arm die beter word dat er veel druk erin speelt in mijn rare droom
Je kunt de betekenis van je dromen vinden op droominfo.nl doe ik ook altijd als ik een rare droom heb gedroomd!! Ik hoop dat dit je helpt.
Thx voor dit
Eum... bij mij werkt het niet zo goed... ik weet niet wat er fout dan gaat
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.