Vraag

Help.. discord

  • 11 April 2021
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey. Misschien kennen sommige mij nog maar dat waag ik te betwijfelen haha. 
Ik zou graag even wat kwijt willen. 
 

Vorig jaar heb ik een Discord account aangemaakt omdat was vrienden van mij zeiden ah is leuk moet je doen blablablaa. 
Op gegeven moment heb ik een relatie gekregen en we waren hartstikke happy en gelukkig met elkaar. Hij heeft mij ook door een hele moeilijke tijd geholpen. Op 16 November is onze kat overleden en 16 Februari heeft hij (mn vriendje) het uitgemaakt. Ik was kapot. Discord heeft voor mij een heleboel gezeik meegebracht en het blijft maar komen.. het is net alsof ik altijd het slachtoffer ben. Dat snap ik wel tho… ik wil Discord graag leaven maar dan ga ik wss echt problemen krijgen met sommige mensen en dat wil ik niet.. ik heb al zo vaak ruzie…

 

Kan iemand tips geven alstjeblieft…

groetjes x


9 reacties

Hey als je je niet veilig voelt op discord zou ik gewoon leaven niemand kan bepalen wat jij wel of niet kan doen. Maar je moet wel weten er zijn ook een hoop gezellige en veilige servers.

 

Ik hoop dat dit heeft geholpen!

Hii

Jouw verhaal is een beetje vaag, ik begrijp niet echt wat je bedoelt met " ik ga problemen krijgen als ik discord leave" Maar als je bedoelt dat je daardoor vrienden zou kunnen verliezen dan zou ik zeggen, probeer de situatie uit te leggen, dat je discord niet meer leuk vindt en dat je liever wilt leaven, als je vrienden dat niet begrijpen, dan zijn ze geen goede vrienden. En over je vriendje, sommige mensen zijn niet voor altijd bedoelt, soms is hun taak om je te helpen met iets en dan gaan ze weer, zo werkt het soms, dus denk nu aan de goede momenten die jullie hebben gehad en wens hem verder succes. En sorry voor je kat

Reputatie 3
Badge +1

Hey als je je niet veilig voelt op discord zou ik gewoon leaven niemand kan bepalen wat jij wel of niet kan doen. Maar je moet wel weten er zijn ook een hoop gezellige en veilige servers. (...)

Hey, het is niet zo dat ik me niet veilig voel alleen het bepaald mijn leven best erg eigenlijk. Ik zit/zat ook in leuke servers maar toch. Dankjewel!

Hallo JustMelsy :)

Je kunt in de leuke servers blijven, en de rest ignoren of blocken. Is dat een optie voor jouw? 

-TheMightySlayer <3

Hey,

Zoals al is gezegd,  er zijn zat leuk servers. Je kan de servers die je niet leuk vind gewoon verlaten, daar is niks mis mee, als je echte vrienden daar hebt en je het verhaal verteld zullen ze dat vast begrijpen. Daarnaast,  als het je teveel beïnvloed op je leven kun je ook daar laten weten dat je voor jezelf een pauze inlast en dat je dus een tijdje niet online zal zijn daar. Dat zet je je gewoon op onzichtbaar zodat je mensen je als offline zien.

 

Ps. Mocht je je onveilig voelen op discord, dan kun je dat op hun site altijd melden.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +12

Hey,

Zoals al is gezegd,  er zijn zat leuk servers. Je kan de servers die je niet leuk vind gewoon verlaten, daar is niks mis mee, als je echte vrienden daar hebt en je het verhaal verteld zullen ze dat vast begrijpen. Daarnaast,  als het je teveel beïnvloed op je leven kun je ook daar laten weten dat je voor jezelf een pauze inlast en dat je dus een tijdje niet online zal zijn daar. Dat zet je je gewoon op onzichtbaar zodat je mensen je als offline zien.

Inderdaad. Maar eh… als je je niet veilig voelt op een vriendenserver dan ligt dat dus ook aan je echte vrienden?

Ps. Mocht je je onveilig voelen op discord, dan kun je dat op hun site altijd melden.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reputatie 3
Badge +1

Nou kijk het probleem is dat ik altijd het slachtoffer ben… altijd als er iets aan de hand is heeft het met mij te maken…. ik heb een paar weken geleden bijna in een depressie gezeten zelfs omdat het zo slecht ging… idk of het aan mn echte vrienden ligt tho ik geloof het niet.

Reputatie 6
Badge +12

Nou. Als het altijd aan jou ligt en je er zelfs bijna depressief van wordt moet je gewoon leaven hoor!

De reden dat ik deze topic opzocht was omdat ik zelf ook wel tussen een ruzie zit op discord, kort gezegd was een vriend super close met een meisje uit de England. Zo erg dat ze ook gevoelens voor hem heeft (weet niet van de Jongen) in ieder geval, die jongen heeft haar geblokkeerd. En ze komt dus nu naar mij voor hulp/advies.

 

Dat terzijde, misschien discord een tijdje verwijderen, wie weet bevalt het jou wel. Zeg je tegen je vrienden dat je discord gaat verwijderen vanwege prive redenen ofzo. Je bent zeker niet de eerste die discord verlaat vanwege nare ervaringen. Ik heb ook vele Youtubers gehoord die zijn account verwijderen of server.

 

Ik hoop dat je snel een juiste oplossing hiervoor vindt!

Reageer