Skip to main content

Hallo ik ben erg aan het huilen want ja er is iets gebeurt waar k erg verdrietig van ben. Hier komt het 

WE gaan soms met een groepje na school nog even hangen op het schoolplein, dit keer kon mijn bestie niet komen omdat ze naar de tandarts moest. Er waren ook andere kinderen bij gekomen om na school om te hangen. Het was heel erg leuk en heel druk maar dat vond k niet zo erg. Uiteindelijk hebben we een groepsapp gemaakt omdat we het een heel leuk groepje vonden voor na school. (zonder mijn bestie BTW) k zei in de groep dat we mijn bestie niet toe zouden voegen aan de groep omdat ze altijd heel stil dus ik vond haar niet echt in de groep passen. Ze waren het ermee eens. Een paar weken later ging ik met mijn beste vriendin logeren ze vroeg toen of ze in de app mocht ik zei dat ik het ff zou bekijken maar dat het me wel leuk leek (dat was een leugen ik wou haar niet kwetsen tijdens logeren en ze wil altijd overal bijhoren en dat krijgt ze altijd voor elkaar dus ik dacht deze keer even niet)  en ze zei oké en toen hadden we uiteindelijk nog wel een leuk logeerpartij. Maar ja nu is het een week later en ze vroeg me of ze er in mocht ik zei: nee sorry het mag niet van de groep en ze zei oké. Later stuurde ze een boos berichtje omdat ze erachter kwam dat ik had gezegd tegen dat groepje dat we mijn bestie moet zouden toevoegen.  Ze heeft me toen geblokkeerd. Even later wou ik het uitpraten dat lukte toen half maar ja toen zei ze dat ze niet meer voor mij Koos maar voor haar zus en haar vrienden (haar zus is emo en E-girl enz mijn bestie wil ook die kant uit heb ik het gevoel en ze heeft veel contact met vrienden van haar zus) dus ze koos niet meer voor mij ik werd echt boos op haar het voelde alsof al die 9 jaren voor niets is geweest. Ik heb dat ook gezegd en ze zei toen ja. 

 

ik ben echt woedend maar ook verdrietig.. ik ben mijn bestie uit op de enerlaatste dag voor 2022 

 

kan iemand helpen ik wil het uitpraten... Anders heb ik geen vrienden meer..😭😭 

Kan iemand helpen?


Hey  wat zij doet naar jou is gwn beetje on respectvol je mag best voor jezelf opkomen dat zou ik niet online doe maar face to face dus in het echte leven en ik zou haar even met rust laten dan gaat ze je vast missen en kunnen jullie een gesprek voeren 


Ik Snap Het Wel…

Wat Ik Zou Doen Is: Met Haar Ouders Praten En Vervolgens Op Een Oplossing Komen. Voorderest Is Het Een Lastige Situatie.


Heel eerlijk gezegd snap ik je vriendin wel. Je sloot haar buiten van een groepje en loog er daarna ook nog over en ik kan je vertellen het is niet fijn om te worden buiten gesloten. Je had vanaf het begin al eerlijk met haar moeten zijn. 

Maar dat is nu geweest. Ik snap dat je je nu heel rot voelt. Misschien kan je haar op andere social media proberen contact te zoeken en daar je excuses aanbieden? 


Hoi hoi! 

dit is een lastige situatie. Ik weet niet of je al sorry hebt gezegt tegen haar maar daar zou ik mee beginnen. Want je hebt tegen haar gelogen en actief buitengesloten. Dit kan heel veel  vertrouwen beschadigen. 

Dus dit vertrouwen moet weer worden opgebouwd. Dus misschien proberen aan dat vertrouwen te werken. 

Oh ja en n.i.v.e.a.: niet invullen voor een ander. Iemand moet zelf bepalen of ze in die groep passen. Sommige mensen vinden het leuk drukte om hun heen maar zijn zelf wat stiller.  

Dus praat met elkaar over de situatie. En ook over andere gewoone dingen. Dit kan vertrouwen herstellen

Veel succes 

Met vriendelijke groet Jess<3

 

 


Reageer