Skip to main content

Oke, dus mijn beste vriendin (12 jaar, meisje, bi)  heeft laatst haar eerste vriendinnetje (13 jaar, meisje, bi) gekregen.  En eerst dacht ik dat ik een beetje jaloers was, maar eigenlijk heb ik nu helemaal geen behoefte aan een vriendje/vriendin maar mis ik gewoon mijn bestie een beetje. Ze gaat alleen maar met haar om en laatst kwam ik ergens achter. We waren aan het logeren en ze ging douchen, en ik was alleen in haar kamer met haar telefoon. De berichtjes van haar en haar vriendin stonden open, en toen heb ik (heel erg stom en kut van mij) een paar berichtjes gelezen. Ze stuurden me meestal wel wat screenshots van: '’Kijk hoe cute!'’ maar niet veel meer. Ik kwam uiteindelijk bij een berichtje over dat ze mij een zeikerd noemden en dat ik me niet moest aanstellen. En toen moest ik echt hard huilen. wij zijn echt beste vriendinnen voor zo lang ik me kan herrineren en we zouden/hebben nooit over elkaar geroddelt. We waren zo close en we zouden oprecht nooit iets over elkaar tegen iemand anders zeggen omdat we hadden eigenlijk gewoon niemand anders. En nu voelde het alsof dat dus niet meer was, en dat we ook nooit meer ruzie kunnen hebben zonder dat haar vriendin het weet. Ik voel me gewoon eenzaam want als we ruzie hebben kan zij tegen haar vriendin praten, maar tegen wie moet ik praten? Ik wil eigenlijk gewoon uberhaupt dat ze niet over onze zaken met iemand anders praat. Ik kan het ook niet zeggen want ik ben bang dat ze misschien boos wordt of het mij nooit kan vergeven dat ik in die berichtjes heb gekeken want dat kan gewoon niet. Maar ik merk dat ik er heel verdrietig over word dus ik heb hulp nodig, wat moet ik doen!?

Geen reactie

Reageer