hi, ik schaam me heel erg om dit maar
ik ben 14, (bijna15) en ik heb afgelopen weekend (30 juni om precies te zijn) afgesproken met een 24 jarige jongenman.. ik kende hem van internet en nauja ik was dom genoeg om met hem af te spreken, dat snap ik ja.
deze jongen heeft mij aangeraakt, tegen mijn wil in, en heeft mij dingen bij hem laten doen..
tot zo verre dat,
hij heeft zijn geslachtsdeel over mijn ondergoed gewreven, aan de buitenkant zegmaar niet de kant waar het tegen mijn geslacht zit.. ook heeft hij zijn vingers erin gedaan terwijl hij ook met zichzelf bezig was ofzo… uhm.
we hebben geen penentratie gehad of hoe je dat noemt, zijn penis is nooit in mijn vagina gekomen, dat
(geen anticonceptie, geen pil, niks)
nu is het dus, ik moet ongesteld worden, en ben nu 3 dagen te laat (vandaag is 3e dag) ik ben al sinds mn 9e ongesteld ofzo en ben heel regelmatig. en het is me nognooit(al heel lang niet meer) over komen dat ik zo laat ben
natuurlijk kan het nu zijn dat ik wel ongesteld word morgen ofzo, maar ik maak me zo druk. ik wil evht niet zwanger zijn, dan kan ik het aan niemand vertellen, en helemaal niet van deze jongen, tegen mijn wil…….
SOS!!!