Skip to main content

hi, ik schaam me heel erg om dit maar

ik ben 14, (bijna15) en ik heb afgelopen weekend (30 juni om precies te zijn) afgesproken met een 24 jarige jongenman..  ik kende hem van internet en nauja ik was dom genoeg om met hem af te spreken, dat snap ik ja. 

deze jongen heeft mij aangeraakt, tegen mijn wil in, en heeft mij dingen bij hem laten doen.. 

tot zo verre dat,

hij heeft zijn geslachtsdeel over mijn ondergoed gewreven, aan de buitenkant zegmaar niet de kant waar het tegen mijn geslacht zit.. ook heeft hij zijn vingers erin gedaan terwijl hij ook met zichzelf bezig was ofzo… uhm. 

we hebben geen penentratie gehad of hoe je dat noemt, zijn penis is nooit in mijn vagina gekomen, dat

(geen anticonceptie, geen pil, niks)

nu is het dus, ik moet ongesteld worden, en ben nu 3 dagen te laat (vandaag is 3e dag) ik ben al sinds mn 9e ongesteld ofzo en ben heel regelmatig. en het is me nognooit(al heel lang niet meer) over komen dat ik zo laat ben 

natuurlijk kan het nu zijn dat ik wel ongesteld word morgen ofzo, maar ik maak me zo druk. ik wil evht niet zwanger zijn, dan kan ik het aan niemand vertellen, en helemaal niet van deze jongen, tegen mijn wil…….

SOS!!!

Heyy,

Rottige gebeurtenis. Het was idd niet slim om met hem af te spreken, maar dat hij jou tegen jouw zin heeft aangeraakt is natuurlijk nooit goed.. Dat is strafbaar en niet oké. Je kan altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten als dat je fijn lijkt. Je kan ook contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ voor hulp en advies.

Hij is dus niet in je klaargekomen en er is geen sperma bij jouw vagina in de buurt geweest? Want als dat niet is gebeurd kan je eigenlijk niet zwanger zijn en waarschijnlijk heeft het dan met de stress van deze gebeurtenis te maken dat je ongesteldheid verlaat is. Als je je zorgen maakt kan je ook altijd een afspraak maken met je huisarts voor advies en begeleiding en je zou ook altijd je ouders in vertrouwen kunnen nemen als je dat durft want die zijn er ook echt voor je!

Sterkte! Liefs van ItsJustMe <3

Zoals @ItsJustMe zegt, zolang we geen sperma in je vagina is gekomen kun je niet zwanger zijn. Je kunt natuurlijk nog een zwangerschaps test nemen. En anders naar de huisarts gaan. Eigenlijk heeft @ItsJustMe al alles gezegd, maar je kunt het inderdaad melden bij https://centrumseksueelgeweld.nl/

Succes!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Heyy, als eerste. Doe dit alsjeblieft niet nog een keer. Sowieso niemand moet gaan afspreken met een vreemde. Ik denk niet dat je zwanger bent. Wel heel heftig dat het is gebeurd . Maar je kan denk ik niet zwanger zijn omdat hij niet “in” je is geweest.

sterkte xxx❤️

Reageer