Skip to main content

Heee, ik heb niet alle tijd om dit verhaal te typen door m'n scherm tijd maar ik ga proberen het zo goed mogelijk te beschrijven.

Oké nou er is iets en er hebben een paar meiden mee te maken ik schrijf ff fake namen op ook om mezelf er aan te herinneren welke namen ik gebruik enzo

Emma: zie andere topics

Merel: komt ook voor in andere topics

Rose: vriendin van mij

Lisa: ook een vriendin

Oké nou het begon met dat ik screenshots van berichten met Lisa door stuurde naar Emma.

Dat was heel dom van mij want Emma stuurde het door naar merel. Daar heb ik al wat topics over gemaakt, daar gaat het nu ook niet over, nou ja eig wel mr het gaat vooral over hoe verder enzo.

Want Emma en merel hadden dus filmpjes gemaakt van Lisa om haar belachelijk te maken en dat vind ik echt niet oké! Dus ik vertelde het de begeleider van school das een soort mentor. En die wilde het er met hun mentor over hebben en dat stuurde ik toen nr rose en die liet dat toen aan Emma zien. Emma was toen een beetje in paniek denk ik, ze ging gelijk met me praten en toen vertelde ze me allemaal leugens die ik op dat moment geloofde mr achteraf gezien helemaal niet waar zijn.

Ze zei dat ze de filmpjes al vw had, maar die stonden op snap en ze liet haar galerij zien. Ook zei ze dat het filmpje niet was om Lisa belachelijk te maken, maar om een andere reden die echt nergens op slaat. Emma zei ook dat ze er heel veel spijt van heeft enzo, daar kom ik zo op terug.

Na de les kwamen Emma en merel naar mij toe om te praten en ik zei eerlijk dat ik bang was dat ze Lisa net zo kapot zouden maken als ze bij mij deden. Toen zei merel "denk je echt zo over ons? Nou bedankt" doordat ze dat zei kreeg ik medelijden en hebben we er voor gezorgd dat ze geen straf kregen enzo.

Alleen daarna gingen merel en Emma er helemaal met haar vriendinnen over praten dat ik en rosé haar gesnicht hebben, rosé had dit namelijk allemaal aan mij verteld enzo. Maar ze bleven er nog over praten en Emma en merel probeerden ook mij belachelijk te maken enzo. Ze wilden mij ook nog terug pakken. Echt ik ben zo bang hé…

Ik weet niet wat ze gaan doen, maar ik heb een zwakte voor merel, ze hoeft maar te zeggen dat ik raar ben en ik haat mezelf nog heel lang…

Ik weet het echt even niet meer en ik voel me heel erg onveilig op school…

Dat was het sorry dat het zo haastig us getypt xx mij

Hoi hoi! Wat een ongerieflijke situatie! Als ik jou was had ik het met de mentor overlegt, ze willen duidelijk misbruik maken van je vergevensgezindheid en dat is niet OK. Dit zijn geen goede mensen en meestal zal de mentor je goed begrijpen want dat is ook heen van hun taken. Het lijkt me sterk dat ze iets doen maar als ze iets doen moet je het gelijk rapporteren en niet erin trappen. 

Groeten, Feesh!


Misschien moet je dit topic aan je mentor laten zien? Dan is het misschien makkelijker uit te leggen. En als je er echt mee zit, kan je misschien ook met de kt  bellen, dat kan nooit kwaad.

 

Liefs,

  1.  

Hee @FishFursona  en @Natureflower 

Ik heb het met m'n persoonlijke begeleider overlegd en ik moet dus nu doen alsof het me allemaal niks kan schelen zodat ze niet weten dat ze macht over me hebben enzo 🙂 ze hebben tot nu toe niks gedaan behalve dat merel zei dat ze me uit haar leven wilde hebben waardoor m'n zm gedachten helaas weer terug zijn... mr een andere vriendin van mij zei dat het gwn kut losers zijn en ik me niet moet laten beïnvloeden door hun, dus daar houd ik me ook aan.

Ik weet nog niet of ik zm ga plegen of niet mr ik ga maandag sws weer nr school dus dan kijk ik wel hoe het dan verder gaat xx mij


Reageer