Skip to main content

Hoi

ik ben waarschijnlijk bi al weet ik het niet zeker maar ik voel gewoon wat voor meisjes. Maar ik durf het echt niet te zeggen! Ik heb al wel een beetje geprobeerd om het subtiel met kleine hints maar volgens mij snappen ze het niet of ze ontkennen het uit angst. Alsjeblieft help mij! Ik weet echt niet wat ik nu moet doen! Ik kan niet meer rustig slapen 

heyyyy

ik ben zelf ook bi en girl ik durfde het mijn ouders ook gwn niet te vertellen! ik zweer je.
maar het is mij toch gelukt!

ik deed het toen het lekker rustig en we tv keken en me broers boven waren, in het begin voelde het een beetje ongemakkelijk maar ik dacht dat het beter was om te vertellen zodat ze het weten dan het nooit te vertellen en dat ze er zelf achter moest komen,
hier zijn trouwens nog een paart tips <3

accepteer jezelf! het is echt niet raar dat je bi bent!

vertel het je beste vriend/vriendin geloof me dat werkt echt!

regel steun voor het geval dat ze niet supporten!

en het meest belangrijke: geloof in jezelf en weet dat je prachtig bent <3​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​
​​​​​​​

​​​​​​​

Ik heb een beetje dezelfde tips als @watbenjijmooizeg maar nog 1 kleine aanvulling, je kan als je bijvoorbeeld op de bank zit iets zeggen van: ik had een artikel gelezen over bi, wat vinden/weten jullie daarvan? Als ze positief reageren (waar ik wel Van uitga) kan je zeggen van ja ik ben bi ofzo.

Niet letterlijk dit maar dit is een voorbeeld

Succes! 

Reageer