Skip to main content
Vraag

HELP AUB IK WIL NIET MEER

• October 24, 2022
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Ik ben er slecht aan toe ben gewoon kompleet nutteloos en voel me steeds slechter thuis gaat het slecht en voel ik me onveilig op school moet ik misschien van school af omdat ik gewoon kapot dom ben ben misschien depressief en denk aan zelfmoord mijn familie gaat me niet meer accepteren als ze weten dat ik bi ben en dat ze weten dan ik niet weet wat me gender is voor mij is de enige oplossing dat ik zelfmoord pleeg en ik heb al met 113 gechat me begeleider op school en de school psycholoog weet hier van een beetje ze weten nog niet alles ik wil zo graag alles zeggen maar durf niet AUB IEMAND GEEFT ME TIPS IK GA EFFE HEEL EERLIJK ZIJN EN DAT IS ANDERS BEN IK BANG DAT IK NIET LANG MEER HEB OM TE LEVEN 

3 reacties

• October 24, 2022

Wat ook heel goed helpt op dit moment: kijk een motivational speech, die kun je gewoon op YouTube opzoeken.

En probeer om er op te vertrouwen dat het goed komt!! Dat is heel moeilijk, dat weet ik. Maar toen ik dat deed had ik ineens uit het niets geen suïcidale gedachten meer!! Dus probeer om dat te doen. Alles komt ooit goed!! Als ik over een depressie kom, waarom jij dan niet? Het gaat je lukken!! Je bent sterk!!

Luuk
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 25, 2022

Hallo @Gekehenkie ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Bij acuut gevaar kan je ook 112 bellen of in gesprek met de huisarts.

Luuk

De Kindertelefoon

• October 25, 2022

Hi thanks voor de reactie ik wil met me huisarts erover praten maar dan moet mijn oma mee in niemand uit me familie mag weten dat ik aan zelfmoord denk in echt wil doen of ik kan alleen maar dan belt hij maar mijn huis om te zeggen ik durf hem niet te vragen of hij gebruikt kan maken van zijn geheimhoudingsplicht en sowieso ik wil dat hij me verwijst naar een psycholoog maar ik ben 13 ik heb nog toestemming nodig van mijn oma of mijn vader en ze mogen het nog weten