Vraag

Help alsjeblieft, angstig en verdrietig

  • 9 August 2019
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Badge +1
De laatste 2 maanden voel ik me de hele tijd angstig en verdrietig. Alsof ik wil vluchten ergens voor. En alsof ik wil huilen. Maar ik weet niet waarom. Ik voel het gewoon de hele tijd elke dag. Ik probeer nu de laatste 2 maanden uit te vogelen waardoor het komt maar ik weet het echt niet meer. Weet iemand waardoor dit kan zijn. Alvast bedankt

3 reacties

Praat er met kennissen of met de kindertelefoon over.
Reputatie 1
Badge +1
Praat er met je moeder ove rof iemand die je kent een leraar een vriend iedereen dat voelt goed
Hoi

Je zit met angsten en verdriet. Je hebt gezocht naar de oorzaak van dit gevoel, maar lijkt er niet uit te komen.

Zoals Geen_Naam en Jongrnsnaam1 zeiden, kan het helpen om te praten met iemand die je vertrouwt. Dit kan met een vriend(in) of familielid, maar ook anoniem met de KinderTelefoon.

Moest je angstig worden, zou je een gezellige plek kunnen opzoeken. De woonkamer bijvoorbeeld, of een plekje in het park. Ook zou je een dagboekje kunnen bijhouden waarin je noteert hoe het met je gaat, zodat je een overzichtelijk beeld krijgt van je gevoelens. Neerschrijven waar je mee zit lucht vaak op.

Groetjes
Kenshin

Reageer