Vraag

help alsjeblieft

  • 6 December 2020
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Hy ik weet niet goe hoe ik dit allemaal moet uitleggen maar ik probeer. Ik ben terug begonnen met snijden omdat ik me slecht voel in men vel. Ik denk de laatste tijd ook weer aan zelfmoord. Ik weet dat het een kleine kans is dat ik het ga doen want ik wil mijn ouders niet de gedachten geven dat  ze slechte ouders zijn want dat zijn ze niet. Ik wil gewoon hier weg ik heb in nx meer zin. Ik doe het niet, omdat ik de pijn niet wil verplaatsen naar iemand anders maar ik ben zelf niet gelukkig en ben vrij zeker dat dat niet meer zal komen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Mijn ouders weten niet dat ik me zo voel en dat wil ik ook zo houden want ze zullen het niet begrijpen. Ik wil gewoon hier weg. Sorry voor dit… ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.


4 reacties

Hey,

Wat rot dat he je zo voelt. Heb je niemand waarmee je kan praten die jou misschien kan helpen? Want praten lijkt mij het beste wat je in dit geval kunt doen. En hulp zoeken zodat je weer gelukkig wordt. Ik hoop echt dat het snel weer beter met je gaat.

Sterkte J8j8

Badge

Nee niet echt ik heb wel vrienden maar die wil ik niet lastig vallen ermee, de meeste hebben het zelf moeilijk en dan wil ik hun niet met mijn problemen lastig vallen.

Reputatie 2
Badge +1

Maar je kunt dit ook bij je mentor kwijt of iemand anders zoals een vetrouwens persoon 

Hee, ik ben echt geen expert ofzo en ik weet er ook weinig van maar ik maak een poging.

Het is niet erg om het aan iemand te vertellen;  ik snap best wel dat je dat niet durft en het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet toch ERGENS beginnen?

Heb je misschien een vertrouwens persoon op school? Of je ouders, dat kan natuurlijk, maar je zei dat ze jou niet zullen begrijpen. Ze zullen echt niet denken dat ze slechte ouders zijn, ik neem aan dat ze juist alleen maar willen dat je je gelukkig voelt, wees vooral niet bang om het te vertellen. Tja, zoals ik al zei ik weet niet veel, ik geef alleen maar wat ideeën, als er nog iets is of is gebeurd, laat je het dan weten?

Ik duim voor je, hou vol!

Succes en grtz, Shadowz.

Reageer