Skip to main content
Vraag

Help, al mijn vriendinnen haten mij!

• April 9, 2026
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

help
Forum|alt.badge.img

Hoi, ik weet niet meer wat ik moet doen. 

Al mijn vriendinnen in mijn klas haatte me terwijl ik me best doe om aardig te zijn en er bij te horen, ze mogen me gewoon niet.  ik heb wel vriendinnen buiten de klas maar daar maken me klasgenoten grappen over. Niemand begrijpt me!

Ik heb ook mentale problemen en weet even niet meer hoe ik alles moet oplossen.

ik heb wel een optie maar dat is een hele moeilijke keuze.

Ik weet gewoon niet meer waarom ik nog leef! 

Alsjeblieft help!

bedankt voor het lezen 🙂

groetjes van mij

2 reacties

LisaKindertelefoon
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@help ,

Wat goed dat je je verhaal op het forum deelt. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte!

Groetjes,

Lisa van De Kindertelefoon

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 9, 2026

Hey lieve ​@help ,

Wat rot zeg :( Zitten die andere vriendinnen wel bij jou op school? Misschien kun je dan in de pauze met hun omgaan? Dan ben je tenminste iets minder lang bij die vervelende lui.. ❤ En snap dat het super moeilijk is maar niks aantrekken van die domme grappen hoor, zegt meer over hun dan over je vriendinnen. Als jij een klik met hun heb is dat het enige wat belangrijk is, wat anderen daar dan ook van vinden :)

Hmm kun je mss terecht bij je mentor of een docent? Of iemand van je familie?.. 

Liefs en dikke knuffel 🫂❤