Vraag

Help!

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke, als je geen zin hebt in een heel lang saai lul gesprek. Scroll dan vooral door. Maar in iedere geval, ik ben bisexueel en ben verliefd op een jongen uit mn team (ik ben zelf ook een jongen). Hij weet dat ik bi ben maar niet dat ik op hem ben. Nu heb ik hem al zo lang niet meer gezien dat ik gewoon niet meer kan herinneren hoe hij er uit ziet. Nou zou ik hem binnenkort zien omdat sportclubs weer open mogen. Maar aangezien ik op waterpolo zit gaat dat dus niet door. Nou mis ik hem heel erg. Want hij is echt super cute en knap en sterk, dat is ook waarom ik op hem ben. Ik heb wel contact met hem maar ik durf hem niet te vertellen dat ik op hem ben. Hebben jullie hier tips voor? Ook hoe je het zo min mogelijk awkward maakt? Omdat ik hem zolang niet meer gezien heb heb ik het idee dat ik steeds minder op hem ben. Maar wat het gekke is is dat ik hem steeds meer mis. Verder ben ik depressief door quarantaine en shit en ligt mn oma in het ziekenhuis. Dit helpt allemaal niet echt. Vandaag was de verjaardag van mn oma maar ja daar kon ik niet heen omdat ik haar niet mag zien wat best kut is omdat zij de enige grootouder is die ik nog heb. Zo, ik moest even van me afschrijven. Als dit overkomt als overdreven en onnodig, sorry daarvoor. 
 

groeten Anoniem


3 reacties

Hoi

 

Je hebt gevoelens voor een lid van je waterpoloteam. Hij weet dat jij bi bent, maar weet niet dat je verliefd op hem bent. Daarnaast heb je het gevoel dat naarmate je hem niet ziet je gevoelens minderen, hoewel je hem meer en meer mist. 

 

Denk je deze jongen eerst wat beter te kunnen leren kennen als vriend? Op die manier kan je erachter komen wat voor persoon hij is, wat zijn geaardheid is, of hij zich in een relatie bevindt, etc. Als je het gevoel hebt met hem te kunnen praten over persoonlijke dingen, zou je je gevoelens voor hem kunnen bekennen. Ook als die niet wederzijds zouden zijn, lucht het vast op hier niet meer op je eentje mee te zitten. 

 

Wat naar dat je depressief bent door quarantaine. Heeft je omgeving een idee van hoe je je voelt? Het kan namelijk fijn zijn om je omgeving in te lichten over wat er bij jou speelt, zodat je gesteund kan worden. Ik vermoed trouwens dat je familie zal begrijpen dat onder andere de situatie rond je oma het je niet gemakkelijk maakt. 

 

Is je oma wat mee met technologie? Als ze zich hier sterk genoeg voor voelt, zou ze met jou kunnen videobellen. Zo nodig zou een verpleger of verpleegster haar kunnen helpen bij het gebruik van Skype, Facetime of iets dergelijks.  

 

Dit verhaal komt helemaal niet over als ‘overdreven of ‘onnodig’ hoor. Het doet me plezier dat je hier niet op je eentje mee bent blijven worstelen. Ik hoop dat het je goed gedaan heeft dit alles eens van je af te schrijven, en dat je geholpen zal zijn met de komende reacties. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

Ik zou als ik jou was gwn eerst goeie vrienden worden en veel met hem hangen enzo als je nou denk zovan hij kan ook gay of bi zijn en je denkt dat hij je ook leuk vind kan je denk ik eerst veel complimentjes geven als tip dat je hem leuk vind en het later gwn zeggen

Ik zou als ik jou was gwn eerst goeie vrienden worden en veel met hem hangen enzo als je nou denk zovan hij kan ook gay of bi zijn en je denkt dat hij je ook leuk vind kan je denk ik eerst veel complimentjes geven als tip dat je hem leuk vind en het later gwn zeggen

Ik ben al vrienden met hem en volgensmij is hij bi. Hij heeft tenminste al een relatie met een jongen gehad

Reageer