HELP!!!

  • 27 March 2020
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

k ben een meisje van 15 jaar als ik thuis ben ben ik bang en voel ik mij niet op mijn gemak mijn moeder slaat en scheld t me uit voor van alles en nog wat een keer was het dat ik niet had doorgegeven dat ik geen school had dus ik was toen buiten dus mijn moeder kwam er later uit dat ik geen schoo had toen ik thuis kwam was mijn moeder heel erg boos ze begon eerst tegne mij te schreeuwen en darna begon ze mij te slaan ze sloeg me eerst zo hard dat ik een bloedneus kreeg en die stopte toen nie egt daarna werd ze nog bozer ik was naar de kamer gerend in de hoop dat ze me niet achterna zou komen maar ze kwam toen ze kwam had ze allerlei spullen gebruikt om mij te slaan ik bloee toen op mijn arm en gezicht daarna toen weg provbeerd te gaan duwde ze me op de grond en kneep ze me keel dicht ik dacht op dat moment dat ik dood zou gaan en ze ging verder met mij slaan daarna zei ga douche vies kind ik was gegaan maar ik mocht de kraan niet aan doe ze had water in een bak gedaan en daarmee moest ikmij wassen in dat water had ze peper gedaan me lichaam brande toen toen ik klaar was riep ze mij naar de woonkamer ik moest voor straf gaan squate met me armen gekruist omdat ik het nie goed deed doordat me lichaam pijn deed sloeg ze me weer met een kabel toen ging ze even weg naar keuke en belde ik politie toe de politie was gekomen dacht ik dat ze wat zouden doen want ik wou egt niet meeer thuis blijven maar me moeder had het hele verhaal omgedraaid de politie geloofde haar en ze den nixx toen ze weg waren sloeg ze me weer en nu ben ik nog steed sbang elke dag slaat me moeder me of scheldt ze me uit ikkan nixx kgoed doen omde r blij te make en nu wilik het huis uit maar ik kan nergens naartoe


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey watmoetiknu

Wat een ontzettend lastige en vervelende situatie! 

Buiten dat het verboden is dat ouders hun kind slaan snap ik volledig dat je bang bent! 

Goed dat je toen die keer de politie hebt gebeld. Heel dapper ook!

Heb je hier al eens met iemand anders over gepraat? Een vriendin of iemand van je school? Zij kunnen je misschien ook wel helpen. En anders lucht het praten tenminste even op.

Hopelijk heb je hier wat aan. Veel sterkte♡

 

Groetjes

Just Myself

Heyy, wat dapper dat je naar de politie bent geweest! Ik denk dat ik kindermishandeling is. Je zou er met iemand over kunnen praten, dat lucht vast op. 

Ik heb ook wat gevonden op een site van de politie voor je:  https://www.politie.nl/themas/kindermishandeling.html

Hopelijk heb je hier wat aan en succes!! Liefs, Naira193 :heart:

Reputatie 2
Badge +2

Hoi watmoetiknu, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Badge

Hey watmoetiknu

Ik zou een tijdje bij je familie gaan slapen ?

Of bij vrienden gewoon iemand die je helpt ! 

Ik zou het opnemen wat ze doet en naar de politie gaan 

Ik hoop dat ze je gaan helpen want dit kan echt niet 

 

X anoniem

Reageer