Beantwoord

help?????

  • 3 August 2019
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me alsof ik letterlijk doodga wat is dit ik ben heel bang ik tril helemaal wat moet ik doen het voelt alsof ik doodga en niks helpt tegen dit gevoel ik ben heel bang.
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 August 2019, 12:59

Bekijk origineel

8 reacties

Hey,

Als je denkt dat dit ernstig is kun je zo snel mogelijk een dokter bellen. Zoek een van je ouders of zoek een familielid op. Let op je ademhaling, drink een glas water. Als het door blijft gaan kun je het beste zsm een dokter zoeken die kan onderzoeken wat er met je aan de hand is. Ik wens je veel sterkte.

Gr,

Jack
Klinkt beetje als paniek aanval. Probeer te ontspannen en zoek steun bij iemand die ook zou kunnen ongrijpen als het 'fout' gaat
Ik heb mijn moeder wakker gemaakt maar zij is zo van heb je weer een angstaanval en ze deed niks maar ik voel me heel naar nu
Heb je huisdieren? Kun je daar misschien ff mee knuffelen. Of een klein stukje lopen
Hey Aardbeihamshake

Je maakte je ernstige zorgen over je gezondheid. Hierom maakte je moeder wakker, die zei dat je waarschijnlijk een angstaanval had. Je moeder greep verder niet in, en toen voelde je je heel raar. Hoe was de rest van je nacht? Heb je kunnen rusten?

Het lijkt me verstandig om, ook als je je inmiddels beter zou voelen, langs te gaan bij een arts. Dat je je zo benauwd voelde moet erg beangstigend geweest zijn, en het lijkt me handig om na te gaan waar dat gevoel vandaan kwam. Wie weet kan de huisarts helpen voorkomen dat het nare gevoel dat je gisteren ervoer, niet meer terug zal keren.

Groetjes
Kenshin
Hey Aardbeihamshake

Je maakte je ernstige zorgen over je gezondheid. Hierom maakte je moeder wakker, die zei dat je waarschijnlijk een angstaanval had. Je moeder greep verder niet in, en toen voelde je je heel raar. Hoe was de rest van je nacht? Heb je kunnen rusten?

Het lijkt me verstandig om, ook als je je inmiddels beter zou voelen, langs te gaan bij een arts. Dat je je zo benauwd voelde moet erg beangstigend geweest zijn, en het lijkt me handig om na te gaan waar dat gevoel vandaan kwam. Wie weet kan de huisarts helpen voorkomen dat het nare gevoel dat je gisteren ervoer, niet meer terug zal keren.

Groetjes
Kenshin

Ja het is heel eng ik heb zo'n gevoel elke nacht ik kan ook bijna niet meer slapen dan maar vannacht was het heel erg maar misschien omdat ik het vaker heb nam me moeder het niet zo serieus meer ik ben laatst ook naar de dokter geweest helemaal onderzocht, bloed geprikt etc. En ik mankeerde helemaal niks maar ik blijf me wel steeds zorgen maken dus idk
Dat je vaker last hebt van deze klachten, zou er niet voor mogen zorgen dat ze minder serieus genomen worden. Het is goed dat je onlangs ten rade ging bij een arts, en als er geen fysieke oorzaak werd gevonden, is het misschien een idee om je psychologisch te laten onderzoeken.

Gr. Kenshin
Dat je vaker last hebt van deze klachten, zou er niet voor mogen zorgen dat ze minder serieus genomen worden. Het is goed dat je onlangs ten rade ging bij een arts, en als er geen fysieke oorzaak werd gevonden, is het misschien een idee om je psychologisch te laten onderzoeken.

Gr. Kenshin

Is goed, bedankt!

Reageer