Vraag

help

  • 18 June 2019
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
hoihoi!
Ik voel me heel slecht en heb depressie, een vriendin van mij maakt het ook steeds erger terwijl ze weet dat ik depressie heb. Ik weet niet meer wat ik moet doen want als ik met haar probeer te praten doet ze heel kinderachtig, wordt ze helemaal boos en gaat ze me blokkeren enzo. een gesprekje met onze mentor heb ik ook al geprobeerd... iemand tips?

4 reacties

Hii ,
Meschien helpt het een om naar een pyscholoog te stappen ?
Groetjes x
Reputatie 1
Badge +1
Hii ,
Meschien helpt het een om naar een pyscholoog te stappen ?
Groetjes x

dat zou fijn zijn, maar ik wil het mn ouders niet vertellen omdat ze HEEL veel stress hebben door omstandigheden. En geld voor een psycholoog of therapeut hebben we ook even niet
Reputatie 2
Badge +3
Probeer rustig te blijven en probeer nog eens met die mentor of vriendin te praten doet die vriendin dan nog streets zo probeer haar dan uit te leggen dat ze raar doet en jij dat niet fijn vind en het er nu even niet bij kan heben en probeer anders je mentor nog eens
hii , ik heb juist het zelfde probleem , maar ik ben naar mijn moeder gestappt omdat ik denk da ik in een depressie zit. Zelf hebben we ook niet echt het geld voor een pyscholoog dus zijn we naar de huisarts gestapt die zei dan ook dat je geen private pyschologen moet zoeken want die kosten geld er zijn ook een soort van groepspartijken die dan geen geld verlangen. Het ligt eraan wat je probleem is etc.
Ik wens je veel geluk x

Reageer