Skip to main content

Hoi, ik ben 13 (ik word in mei 14) en ik wil al een paar jaar een helix piercing. Mijn ouders weten dat, maar ik heb nooit echt aan ze gevraagd wanneer ik het mag. Mijn moeder heeft er zelf ook een, maar ik ben dus bijna jarig 😉 en ik dacht dat het een goed moment was om er over te beginnen. Hoe doe ik dat?

Hoi,

Meestal vragen mensen naar je verlanglijstje als je bijna jarig bent. Dat lijkt me dan een goed moment om dit te bespreken.

Je kunt ook zelf een verlanglijstje opstellen of dat samen met je ouders bespreken. Dan kun je aangeven dat je graag een helix piercing wilt en of je dat bijvoorbeeld voor je verjaardag kunt doen.
Dan kun je ook vragen vanaf wanneer het mag van je ouders en waarom het wel/niet zo mogen.

Je kan ook gewoon een keer met je moeder over sieraden of haar helix piercing praten. Dan vraag je bijvoorbeeld wanneer zij het heeft genomen en vanaf wanneer ze vind dat jij er ook een zou mogen.

Soms doe ik ook als ik iets wil een plaatje opzoeken of bijvoorbeeld een tijdschrift/folder laten zien met wat ik wil. Zoiets kan je ook proberen.

Alvast gefeliciteerd 🎉

Groetjes,
Simply Me

 


Ahwww dankjewel!:kissing_heart:


Reageer