Skip to main content

hele nare droom vannacht

• July 9, 2025
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Ik had vannacht een vreselijke nachtmerrie. 

ik stepte over een paadje zoals elke dag. Ik ging te hard, dus gleed ik uit en viel ik bijna in de sloot. Ik greep omhoog naar een tak en toen kwam ik met mijn knie in een vergiftigde val.. 

mijn vader redde me maar toch ging ik bijna dood. Langzaam werd alles zwart... ik zei 'ik ga dood'

toch werd ik weer wakker in de droom. 

Ik ben nu heel bang dat echt zoiets gebeurd want ik kreeg de rillingen toen ik in het echte leven over dat paadje liep. Wat moet ik nou?

7 reacties

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Je moet er juist niet zorgen over maken want dan ga je er alleen maar meer over na denken 😅

En even serieus wat doet een giftige val bij een dood normaal paadje in nederland 🤔 Gaat niet nog een keer gebeuren geen zorgen!

• July 9, 2025

Hé ​@sinasappelbroodje  bedankt. Het leek gewoon zo echt... het gebeurt ook niet vast…

Bedankt nog een keer 😅

Groetjes Ducklover27 

• July 9, 2025

Hallo ​@Ducklover27 ,

Wat een enge droom zeg😶

Dromen zijn (meestal) nou eenmaal heel realistisch, omdat ze zijn gebaseerd op de dingen die je hebt waargenomen in het echte leven. Dus ik begrijp dat het heel realistisch lijkt, maar dat betekent niet dat het ook echt gebeurt.

En ja, het gebeurt waarschijnlijk toch niet echt. Niks om je druk over te maken dus! (Ik weet dat dit al gezegd is, maar gewoon nog even benadrukken😉)

Veel liefs van mij❤️

PS: Bedankt trouwens dat je me je bff hebt genoemd, we kennen elkaar niet maar het heeft mij wel heel blij gemaakt😀

• July 9, 2025

@natuurlijk_roodharige je hoeft elkaar ook niet te kennen om bff's te zijn vind ik . Ben ik ook jouw bff?😉

Groetjes Ducklover27 

• July 10, 2025

Hallo ​@Ducklover27 

Ja hoor, ik had toch geen vrienden in het echt😅

@Badeend en @eendje trouwens ook ❤️❤️

Groetjes van mij😉

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Ducklover27.  ik wil je eerst zeggen: wat jij hebt meegemaakt was écht heftig.  zo realistisch en zo angstaanjagend dat het normale paadje dat je elke dag neemt je nu ineens vreselijk onveilig laat voelen. Het is helemaal niet gek om bang te zijn; je hersenen zijn gewoon bezig om negatief voorgevoel te koppelen aan wat je hebt gedroomd. Je bent niet gek of te gevoelig. dit is iets wat goed te begrijpen is.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 7, 2025

Ja gelukkig is het maar 1 droom geweest dus maak je er niet te veel druk om .

Zoals marco borsato heeft gezongen dromen zijn bedrog .