Vraag

Heimwee

  • 23 October 2018
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Badge
Help
Ik heb nu super erg last van heimwee. Vroeger had ik het echt niet maar nu heb ik het wel. Het is ook super stom het geef dan een heel naar gevoel. Ik ben ook al een keer naar huis gegaan toen ik ging logeren ik wou niet maar ik had super erge heimwee. En het probleem is dus dat ik heimwee op school heb. Ik durf het aan niemand te vertellen. En ik krijg super erge heimwee naar huis het liefst wil ik super hard janken maar dat kan niet. Want ik mis me moeder en me vader. Het is eigenlijk gebeurd na de herfstvakantie op school. Wat moet ik doen ik kan me nu ook gewoon niet meer concentreren op school. Ik heb het me moeder ook nog niet verteld hoe moet ik dat gaan doen. Heeft iemand tips om het te vertellen en iets tegen heimwee.

3 reacties

Ik snap heel goed wat je bedoelt ik heb dan nog nooit heimwee gehad maar ik hat vroeger al heel vroeg in mijn hoofd van als mijn moeder een auto ongeluk kreigt en overleed en ik zit niet met haar in de auto... Dan ben ik aleen (vader hat ons al verlaten) dus ik ging vroeger heel hard janken als ik bij mijn opa en oma moet slaapen (vond ik wel leuk maar ik was bang om aleen over te blijven)

Naa een tijdje trok die angst weg (wand mijn moeder kan echt vet goed auto rijden😂 maar dan nog andere weg piloten kunne natuurlijk iets fout doen en het zit in een klein hoekje) soms trekt dat idee terug in mijn hoofd maar nu kan ik dat er uit duwen.

Miss je dan gewoon je ouder? Of meer angst net als wat ik hat?

Veel sterkte het is inderdaad heel lastig en geftig👍🏻❤️
Ik snap je helemaal heb ik ook .Ik zou het vertellen aan je moeder en je beste vriendinnen als je die ook nog niet weten .mischien kan je moeder helpen om oplossingen te bedenken en er met een lekkere kop thee over te praten .tip :volgende laat ze logeren bij je zelf dan ben je op vertrouwde plek en in in eigen bed /huis .
veel succes meid
ik snap je verhaal heb zelf ook heimwee ik zou gewoon tegen je moeder vertellen dat je last van heimwee heb ik heb dat ook gedaan.
ik zou ook als je bij iemand gaan slapen zeggen dat je heimwee heb.
en nog een paar tips,

neem iets mee van thuis
zoek heel veel afleiding
en als je heimwee heb zorg dan dat je heel erg wordt afgeleid
hoppelijk werken ze

Reageer