Vraag

heftige woedeaanvallen

  • 27 January 2022
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Heyy ik heb een vraag aan jullie. Ik heb al een hele tijd dat ik echt woede aanvallen heb. Op zo’n moment word ik heel sterk en maak is soms wat stuk dat komt door mijn ouders omdat ze heel onredelijk doen en in mijn vorige topics kan je lezen wat ze doen. Ik zeg soms ook echt erge dingen omdat ik dan zo boos ben. Hebben jullie miss tips om jezelf te kunnen beheersen?


4 reacties

Badge

Wat bij mij helpt is om een stuk te gaan wandelen, of probeer erover te schrijven hoe je je voelt, ga muziek luisteren of eventueel praat met iemand 

Reputatie 5
Badge +3

Wat bij mij helpt is om een stuk te gaan wandelen, of probeer erover te schrijven hoe je je voelt, ga muziek luisteren of eventueel praat met iemand 

Thank youuu voor de tip zal kijken of ik dat kan doen. Wat alleen het probleem is na tien uur savonds gaat schermtijd erop en kan ik met niemand praten alleen met mijn ouders en Vaak is de ruzie met hun het probleem dus voel ik me alleen. Maar tyyy:)

Reputatie 4
Badge +2

Meditatie geeft rust in je hoofd.

Je kunt emoties van een afstandje bekijken, en hoeft het even niet direct te voelen. Je kunt letten op jezelf. 

Doe af en toe even me-time en maak tijd voor ontspanning. Woede en boosheid is je grens vaak.

Sterkte!

Reputatie 5
Badge +3

Meditatie geeft rust in je hoofd.

Je kunt emoties van een afstandje bekijken, en hoeft het even niet direct te voelen. Je kunt letten op jezelf. 

Doe af en toe even me-time en maak tijd voor ontspanning. Woede en boosheid is je grens vaak.

Sterkte!

Dankjewel voor de tip ik zal kijken of ik er iets mee kan:)

Reageer