Even mijn gevoelens delen, het kan heftig zijn
Ik wil dood, ik doe er niet toe. School is kut, heb geen echte vrienden, waarom leef ik nog? Ik huil elke dag stiekem in me zelf, maar op school, lach ik gewoon wel. Ik snap mezelf niet, wat ik nou ben, alles gaat fout in mijn leven. Ik doe er gewoon niet toe voor mijn gevoel. 113 helpt ook niet. Ik weet niet wat ik moet doen
Lupus
Heyy lieve @Lupus ,
ah dat is fijn, hoop dat het lukt (?) 

Veel liefs 

@Cantaloupe , mijn ouders zijn nu de hele tijd thuis dus nee🫣. Wel is er wat op school gebeurt
Gister ochtend net voor de bel ging zeiden T, M en A (van mijn vriendengroepje) ineens dat ik altijd gelijk wil hebben. We hadden nogal ruzie, en dat was soort van opgelost. Nu vandaag tijdens handvaardigheid zei M ineens de hele tijd, ookal was ik niet tegen hem aan het praten 'shush' en 'shut you're mouth'. Later in de les vroeg ik hoezo hij zo agressief deed, en hij zei laat me met rust
Ze pesten nogal andere mensen in de klas, waar ik het niet mee eens was. En nu doen ze het bij mij. Later in de les ging de helft van de klas een rondje lopen, en T en A gingen soort van vechten met M. Ik ben weggelopen, ik vond dat ze raar deden en we hadden zoiezo al ruzie.
In de pauze daarna, ben ik met wat andere kinderen gaan zitten. Ik voelde me heel erg alleen, maar ook vrijer. Ik had het gevoel dat ik nu meer vrienden kon zijn met iedereen. Maar ik was vooral bang, bang omdat ik dus nu geen vaste vrienden meer heb.
Lupus
Hii @Lupus ,
Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?
xxx Lieve
@Cantaloupe , alle kinderen waar ik bij zat zitten in mijn klas. Het was zoiezo al de laatste schooldag dus dat helpte ook! Ik heb uit eindelijk toch niet de kt gebeld/gechat, maar dat komt ook omdat ik me veel beter voel. Ik wil echt wat met mijn leven gaan doen deze vakantie, en ook daarna!
@Lieve2009 , het gaat dus nu zoiezo al wat beter, komt denk ik ook omdat ik niet meer naar school hoef (vorige week vrijdag was de laatste dag) maar morgen moet ik nog wel eventjes naar school om getuig schrift op te halen en schiften enzo. Dan gaan we naar de klas en gaan we afscheid nemen van onze mentor. Ik hoop dat we daarna geen pauze hebben🫣
Groetjes Lupus
Ik heb vandaag officieel de laatste dag van school gehad. Het was een beetje ongemakkelijk als mijn oude vrienden naast mij stonden, maar het was verder wel prima te doen.
We zouden ook nog een pauze krijgen van ongeveer een half uur, maar mijn mentor vond dat onhandig en we kregen na dat de 12ste klassers (6de klassers op normale school) gelijk onze getuigschriften
Groetjes Lupus
Hoi lieve @Lupus ,
Ah wat fijn dat het beter gaat
Hoop dat dat zo blijft 
Dat je liever geen pauze wou snap ik wel, is ook wel herkenbaar 
Veel liefs en knuffel 
Ik heb vandaag officieel de laatste dag van school gehad. Het was een beetje ongemakkelijk als mijn oude vrienden naast mij stonden, maar het was verder wel prima te doen.
We zouden ook nog een pauze krijgen van ongeveer een half uur, maar mijn mentor vond dat onhandig en we kregen na dat de 12ste klassers (6de klassers op normale school) gelijk onze getuigschriften
Groetjes Lupus
Sorry, ik zie nu dat het een beetje onduidelijk was
. Ik bedoelde nadat de 12ste klassers allemaal wat gingen zeggen en een zelfgeschreven liedje voor de hele school gingen zingen en dan nog ze een bloem geven, we gelijk naar boven gingen voor ons getuigschrift inplaats van pauze
Mijn nieuwe profiel foto staat ook voor verandering, eerst was het zo duister en mooi, maar nu is het wat ‘lichter’ als teken van vooruitgang
Groetjes Lupus
wat fijn dat er vooruitgang is. hoe gaat het nu met je?
Hoi @Wolf , lief dat je het vraagt
Zelf voel ik me wel beter dan eerst, maar af en toe heb ik nog wel buien waar ik me echt heel slecht voel, maar elke keer duurt het korter. Ik realiseerde me gister ook dat ik met mijn ex vrienden belichting samen moet doen (voor toneelstuk volgend schooljaar), dus dat word wat…
Groetjes Lupus
Hoi lieve @Lupus ,
Ah snap wel dat je nog buien hebt, maar fijn dat het tenminste al wel beter gaat
Hmm kan je miss niet iets anders doen bij het toneelstuk? Bijv geluid als dat iets los is… Op mijn school was toneel altijd iets wat je kon kiezen, dus als je liever helemaal niet meer wil door je vrienden kan dat miss ook?
Veel liefs
Hoi hoi @Konijntje8 , ik heb geen ide of ik iets anders kan kiezen, want ze hebben de rollen en taken dus al verdeeld. Maar ik zal het vragen. (Licht is dus mijn taak)
Groetjes Lupus