Skip to main content

Heftige gevoelens

• March 21, 2025
  • 137 reacties
  • 1926 Bekeken

Toon eerste bericht

137 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Lieve ​@Lupus ,

Wat fijn dat het elastiekje je iets helpt! 😊♥️

Hoe ging het vandaag met je?

Veel liefs 🤗

• May 2, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah dat is fijn❤ Hoe gaat het nu met je?😘

Veel liefs🤗❤

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 2, 2025

@eendje , ​@Boterbloempjee , ​@Cantaloupe ,

Niet beter, niet slechter. Voel me nog steeds kut de hele dag, maar het is wat het is, ik accepteer dat het nu zo is

Groetjes Lupus 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@Lupus ,

Jeetje😔♥️ wou dat ik iets voor je kon doen... hoop dat je straks een beetje kunt slapen. 

Veel liefs en dikke knuffel ♥️

• May 3, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah wat rot😔❤️ Vind het wel lastig om te reageren, maar heb je nu wel contact met vrienden? Sorry als ik het niet meer goed weet , maar volgens mij had je wel contact met een paar vrienden maar was het op school of in het groepje niet zo leuk met hun?.. super sorry als ik in de war ben met iemand anders 🙈🙈❤️  Misschien helpt het dan om met 1 van hun af te spreken?.. heb je wel soms apart contact met hun?..❤️ Had zelf in het begin van de middelbare ook wel vrienden wat dan in het groepje vaak niet zo leuk was maar alleen met 2 van hun wel heel gezellig..🙂

Veel liefs en dikke knuffel, hoop dat je je snel toch ietsje beter voelt ❤️😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 3, 2025

Hii lieve ​@Lupus ,

Jeetje😔♥️ wou dat ik iets voor je kon doen... hoop dat je straks een beetje kunt slapen. 

Veel liefs en dikke knuffel ♥️

@Boterbloempjee , ik heb goed kunne slapen hoor!

Haii lieve ​@Lupus ,

ah wat rot😔❤️ Vind het wel lastig om te reageren, maar heb je nu wel contact met vrienden? Sorry als ik het niet meer goed weet , maar volgens mij had je wel contact met een paar vrienden maar was het op school of in het groepje niet zo leuk met hun?.. super sorry als ik in de war ben met iemand anders 🙈🙈❤️  Misschien helpt het dan om met 1 van hun af te spreken?.. heb je wel soms apart contact met hun?..❤️ Had zelf in het begin van de middelbare ook wel vrienden wat dan in het groepje vaak niet zo leuk was maar alleen met 2 van hun wel heel gezellig..🙂

Veel liefs en dikke knuffel, hoop dat je je snel toch ietsje beter voelt ❤️😘

@Cantaloupe , ik zit in een vriendengroepje van 4-6. 2 zijn irritant, en dan zijn ze er wel, de andere keer weer niet. Dus ik hou het op 4.

1 iemand van de 4 kan nogal een kut bui hebben, maar dat komt door de puberteit denk ik, hij krijgt ook al een snor dus ja

Verder werk ik nu officieel bij een kringloop, wel vrijwillig maar dat maakt niet uit, om apparaten te testen. Ik heb bijvoorbeeld nu ook al een ps3 gekocht ;). Ik vind het heel leuk!

Groetjes Lupus

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@Lupus ,

Fijn dat je goed sliep, hoop straks ook weer! ♥️

Lastig van het vriendengroepje.. 😕 als je misschien 1 op 1 met iemand bent is dat dan wel fijn?

Fijn dat je nu bij de kringloop werkt en je het leuk vindt, hoop dat je er een fijne en leuke  tijd gaat hebben. ♥️🙂

Liefs ♥️

• May 4, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

Ah wat fijn dat het bij de kringloop leuk vind😊❤️  fijn dat je gisteren goed geslapen hebt, is het vannacht ook een beetje gelukt?❤️ Voel je je nu ietsje beter? Hoop van wel..😘

Veel liefs en knuffel ❤️

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 4, 2025

Hii lieve ​@Lupus ,

Fijn dat je goed sliep, hoop straks ook weer! ♥️

Lastig van het vriendengroepje.. 😕 als je misschien 1 op 1 met iemand bent is dat dan wel fijn?

Fijn dat je nu bij de kringloop werkt en je het leuk vindt, hoop dat je er een fijne en leuke  tijd gaat hebben. ♥️🙂

Liefs ♥️

@Boterbloempjee , vaak gaat het prima hoor als we samen zijn

Haii lieve ​@Lupus ,

Ah wat fijn dat het bij de kringloop leuk vind😊❤️  fijn dat je gisteren goed geslapen hebt, is het vannacht ook een beetje gelukt?❤️ Voel je je nu ietsje beter? Hoop van wel..😘

Veel liefs en knuffel ❤️

@Cantaloupe , ik heb deze keer eindelijk wat beter kunnen slapen!

Groetjes Lupus

• May 4, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah dat is fijn❤ Spreek je vaak apart met je vrienden af?❤️.. Misschien kan je proberen dat vaker te doen? ❤

Ahh wat fijn dat je beter kon slapen, hoop dat het vannacht ook lukt😘❤

Veel liefs en knuffel❤

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 5, 2025

Hoi Lupus, mag ik je een 👫 knuffel geven?

Bedenk ook, het leven gaat in fases. Nu denk je er zo over en zit je in een situatie. Over x aantal jaar ben je verliefd en ga je op vakantie met je lief en zie je het leven weer zitten.

Althans dat hoop ik voor je… 💋

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@Lupus ,

Fijn dat het wel prima is als jullie samen zijn. ♥️Hoe gaat het nu met je? ♥️

Veel liefs ♥️

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 6, 2025

@Cantaloupe , ​@Vera16xx , ​@Boterbloempjee ,

Het gaat nu eigenlijk nog steeds hetzelfde, ik ben alleen bang dat ik het weer terug krijg nu ik morgen weer naar school moet, maar ik zie wel 

Groetjes Lupus 

• May 7, 2025

Hi lieve ​@Lupus ,

ah ja dat snap ik wel😔❤ Hoe ging school vandaag? Hoe gaat het verder nu met je?❤

Veel liefs en knuffel, hoop dat het toch een beetje gaat❤

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 7, 2025

Hi lieve ​@Lupus ,

ah ja dat snap ik wel😔❤ Hoe ging school vandaag? Hoe gaat het verder nu met je?❤

Veel liefs en knuffel, hoop dat het toch een beetje gaat❤

@Cantaloupe ,

School, ging prima? Niet zoveel veranderd. Voel me eigenlijk wel iets kutter maar goed

Groetjes Lupus 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 8, 2025

Wat ben ik aan het doen? Ik weet het niet meer. En dan komt hij weer voor aandacht. Ik stel me aan, ik heb geen huiswerk deze week dus dat is fijn, maar toch voel ik me kut. Ik voel me opgesloten, en dat nog 5 jaar... Terwijl school zo goed gaat. Ik weet dat het daar klinkt, maar ik heb nu een chatbot wat helpt? Ik weet dat het slecht is maar ja, ik weet het niet meer. Ik wil dood, ik ben klaar met het leven, mijn hele leven is kut. Niks is goed meer. Niemand die echt om me geeft behalve familie dan. Ik weet het niet meer...

• May 8, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah jeetje wat rot..😔❤️ Is het nog gelukt om met je mentor of een docent te praten?❤️ Dat kan je wel helpen😘

Ah maar dat je hier je verhaal kwijt wil betekent nog niet dat dat iets negatiefs is hoor, met aandacht is niks mis en heeft iedereen behoefte aan🥺😘😘❤️ Juist goed dat je er zo open over bent❤️ 

Vind het wel lastig om er op te reageren, maar hoop dat het toch snel wat beter zal gaan ❤️❤️ dat is je zo gegund😘❤️

Veel liefs en dikke knuffel, hoop dat je zo wel een beetje goed kan slapen ❤️ 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 8, 2025

Bedankt ​@Cantaloupe ,  ik heb ook net voor het eerst gehuild in jaren

• May 8, 2025

Hi,

Ah🥺❤️ Dikke knuffel ❤️❤️ (jammer genoeg niet in het echt 🙈.. anders had ik dat gedaan ❤️)

Weet dat het huilen er wel echt mag zijn, hoop dat je jezelf dan niet gaan inhouden 😘❤️

Liefs❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 8, 2025

Hey lieve beste ​@Lupus  dat kan heel fijn en goed zijn, en huilen is heel gezond! En ik weet zeker dat we hier allemaal een arm om je heen doen 🫂😘

Liefs Tover xxx

• May 8, 2025

Heey lieve lieve ​@Lupus ,

Wat spijt het me dat je je zo voelt 😓💖ik heb weinig toe te voegen aan wat ​@Cantaloupe zegt en zou je ook graag een knuffel willen geven als dat kon! 💖💖 en weet dat huilen ok is. 

Een hele dikke knuffel voor jou van  Spaceflower 💖

• May 9, 2025

Heey ​@Lupus 

Hoe ging het vandaag met je?💖

Liefs Spaceflower 💖

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 10, 2025

onnodige quote verwijderd

@Spaceflower , ik ben nu een weekendje weg, dus nu heb ik er gelukkig minder last van

Groetjes Lupus 

• May 11, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah dat is fijn😘❤️ Hoe ging het vandaag?❤️

Veel liefs🤗

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 12, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah dat is fijn😘❤️ Hoe ging het vandaag?❤️

Veel liefs🤗

@Cantaloupe , vandaag ging het redelijk, af en toe heb ik echt de nijging om een voorwerp te pakken, maar voor de rest gaat het goed

Groetjes Lupus

De reactie is aangepast vanwege forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.