Vraag

Heel erge heimwee

  • 17 September 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi iedereen,

Ik heb heel erge heimwee naar mijn ouders en ook een klein beetje naar huis als ik ergens logeer. Als ik te horen krijg van mijn ouders dat ze een weekendje weg gaan (2 nachten) word ik al meteen verdrietig en dan denk ik er de hele tijd aan. 2 weken lang totdat ze weg gaan. Nu had ik dus bedacht dat misschien mijn opa en oma in ons huis konden slapen in plaats van wij bij hun. Toch weet ik niet of dat slim is want ik zie dan constant de spullen van m'n ouders en bij opa en oma zijn leuke dingen te doen, nieuwe omgeving enzo. Wel slaap ik in mijn eigen bed dan. Nu is dus mijn vraag, wat is slimmer, dat mijn opa en oma bij mij komen slapen of dat ik bij hun kom?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi misschien kun je de 1e nacht het ene proberen en de 2e nacht het andere ? En dan eerst thuis en daarna bij hun ?  Of je gaat naar hun logeren en neemt iets vertrouwds mee. Iets waar je heimwee minder van wordt. Ik weet natuurlijk niet precies hoe jouw heimwee is maarje zou kunnen bedenken wat bij jou het meeste de heimwee veroorzaakt en daar dan iets van bij je te houden om het te voorkomen. Bijvoorbeeld neem een voorwerp mee, of spreek af dat je je ouders mag bellen zo en zo laat, dan heb je iets om naar uit te kijken en”vergeet”je de heimwee wat makkelijker.  En je kunt een sgaan googlen naar tips :)

Veel succes en je kunt het !

Groetjes liefs Julian X

Reageer