Skip to main content

Hoi,

Gister avond ging het echt heel slecht met een vriendin van me. Ik ken haar niet persoonlijk ze woont ver weg en ik ken haar van internet maar we bellen bijna iedere dag. Maar ze zei opeens dat ze pillen had genomen en dat ze van me hield wat er hierna ook zou gebeuren. Ik ben echt heel bang ik heb haar meer dan 100x gebeld en berichtjes gestuurd. Ik heb nog steeds niks van haar gehoord. Kan ze hier dood aan gaan? Of gaat ze hier sowieso dood aan? Ik ben echt heel bang. En wat als ze het haar ouders niet heeft gezegt? Denken jullie dat het schadelijk voor haar is en wat moet ik doen? Ik kan niet zomaar naar haar huis 😞 ik ben echt heel bang…

 

( deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel  9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.  Het noemen van het merk pillen, en de hoeveelheid ervan, kan choquerend of triggerend voor anderen zijn. )

 

NB. Ik ben geen deskundige en die zul je hier niet vinden.
Een huisarts of iets dergelijks kan hier als enige echt een antwoord op geven.


Ik durf dus geen conclusie te trekken hieruit, maar dit is sowieso niet goed voor haar of haar organen.
 

( deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel  9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.  Het noemen van het merk pillen, en de hoeveelheid ervan, kan choquerend of triggerend voor anderen zijn. )


 -onnodige quotes verwijderd-

We hadden het een keertje over ons gewicht toen we het over onze sporten hadden ze zei dat ze 50 kg woog. Ik heb nog steeds niks van haar gehoord ook niet van haar ouders (ze weten dat we contact hebben) 


Hee,

Ook al zijn wij geen medisch experts, het is duidelijk dat je vriendin een overdosis heeft genomen.

Heb je ondertussen contact gehad met die vriendin of haar ouders? Misschien ken je nog iemand anders waarmee je contact kan leggen?

Daarnaast kun je hierover ook praten met 113. Zij zijn er niet alleen voor mensen met zelfmoordgedachten, maar ook voor naasten en de omgeving.

Groetjes,
Simply Me

 

( deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel  9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.  Het noemen van het merk pillen, en de hoeveelheid ervan, kan choquerend of triggerend voor anderen zijn. )


Oke, je vriendin heeft denk ik overdosis genomen. Ga naar haar huis!!!


Reageer