Vraag

hechten en missen

  • 1 July 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 63 reacties

heyyyy,

ik heb 2 vraagjes!!! Hopelijk weten jullie het wel😅!

 

Hoe zorg je ervoor dat je iemand niet meer mist?

hoe zorg je ervoor dat je niet meer aan iemand gehecht raakt?

 

groetjes !!


2 reacties

Badge

Heyy, ik wil graag niet snel hechten en probeer het dus ook maar dat gaat helaas heel lastig:( je kan proberen als je het gevoel hebt dat je bent gehecht of dat je (voor jouw gevoel) te snel aan het hechten bent, dat je even een weekje of een paar dagen (wat werkt voor jou) niet meer met ze afspreekt, natuurlijk zou je ze nog op school zien(of zo) en dat is niet erg, maar je kan proberen niet zo veel met ze te praten (doe een opdracht met iemand anders, ga in de pauze even ergens anders zitten, etc.) al kan de ander dat natuurlijk slecht opvatten dus probeer uit te leggen dat het niets met hun te maken heeft en dat je even ruimte nodig hebt. 
 

ik weet niet of dit voor jou werkt, het werkt soms voor mij maar het hangt natuurlijk af wat voor vriendschap/relatie het is en ik kan zeker niet beloven dat dit werkt, het is een suggestie:) 

 

liefs<3

Reputatie 4
Badge +4

Hey ,

bedankt voor je reactie !!

 

Het gaat eigenlijk vooral om de topic hiervoor…. Over een docent. Misschien als je het verhaal leest snap je waar ik mee zit. 
 

ik denk dat het laatste eigenlijk echt super slim is en echt een redding!!! bedank!

heb je miss nog een oplossing voor de topic hiervoor?

 

liefs ,

Reageer