Skip to main content
Vraag

Hebben jullie ook wel eens deze gedachten?

• June 30, 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2

Heyy, het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst op het forum ben geweest. Nou ik had een vraag, ik heb soms van deze gedachtes dat ik mensen wil pijn doen die mijn diep irriteren/pijn doen mentaal. Als ik die gedachten hebt voelt het alsof hun niks boeien, alsof niks boeit. Alsof ik gewoon iets heel illegaals kan doen en het niet zou boeien. Alsof het leven een spel is ofzo. Heel raar allemaal. Ik snap het ook niet helemaal.. hebben jullie dit soms ook or is it just me?

3 reacties

• June 30, 2025

Hallo ​@Sambearalpha 

Die gedachte heb ik ook wel, allen moet je mij dan al heel erg in pad staan 😅

In die gedachte kan je alles doen, en het maakt je niks uit wat er met hun gebeurt. 

Ik heb er af en toe ook last van…

Groetjes badeend 😅

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 30, 2025

Hallo ​@Sambearalpha 

Die gedachte heb ik ook wel, allen moet je mij dan al heel erg in pad staan 😅

In die gedachte kan je alles doen, en het maakt je niks uit wat er met hun gebeurt. 

Ik heb er af en toe ook last van…

Groetjes badeend 😅

Dankjewel voor het antwoorden! ^^

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Sambearalpha, wat je beschrijft klinkt best heftig en verwarrend, maar je bent zeker niet alleen met zulke gedachten. Het kan soms voelen alsof emoties en grenzen minder duidelijk zijn, vooral als je boos, gefrustreerd of gekwetst bent.

Dat gevoel dat ‘niets je boeit’ en dat alles ‘een spel is’ kan soms een soort beschermingsmechanisme zijn, maar het kan ook lastig en eng aanvoelen. Het is belangrijk om deze gevoelens serieus te nemen en te proberen er met iemand over te praten, zoals een vertrouwde vriend, familielid of een counselor/psycholoog. 

xx liefs Wolf 🐺