Skip to main content

Hi ik heb even een vraagje, 

Ik wil dit even delen want ik heb het idee dat dat helpt. Ik heb namelijk iets geks, ik durf namelijk lastig kleding te dragen met een print ofzo erop, dus bijvoorbeeld een logo of een tekst op een shirt, ik zit hier al erg lang mee en heb al wel grote stappen kunnen maken. Ik heb het idee dat dit komt doordat ik op een moment alle stress of zo heb geduwd op een shirt dat ik aan had. Ik wil hier graag vanaf want ik denk er elke dag aan en het begint onderhand een beetje in de weg te zitten in verband met mijn leeftijd( ben namelijk 15) want ik begin een eigen smaak te ontwikkelen. Ik vroeg me af of mensen mij wat steun willen geven in het idee dat dit idee echt belachelijk is wat ik mezelf voorleg. 

Hey, 

 

Wat vervelend voor je!

 

Ik herken dit zoooo erg! Ik heb hier ook een lange periode mee gezeten (nu is t wel wat minder gelukkig).  

 

Ik begon met shirts te dragen met een merkje wat er klein opstond (bijv Adidas t shirts) 

 

Daarna ging ik over op Superdry t shirts (zitten trouwens ook heel lekker 🙂

 

Als je hier eenmaal mee gestart bent krijg je denk ik (in ieder geval kreeg ik) meer inspiratie. Nu draag ik weer t shirts met leuke printjes en tekstjes. 

 

Maar wat je vooral moet onthouden is dat je lekker jezelf bent en draagt wat jij mooi vind. (Shein geeft ook inspiratie). Als jij shirts met teksten en logo's niet mooi vind hoef je die natuurlijk helemaal niet te dragen hè! 

 

Hopelijk heb je hier wat aan.. 

 

Groetjes! 

 

 


Reageer