Vraag

Heb je depressie vragenlijst

  • 12 June 2020
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey,

Ik zit nu een dag of 2 hier op dit forum. Ik voel me lekkerder in mijn vel nu ik mensen help met dingen.(Ook al vind ik sommige dingen onrealistisch maar hè het is niet onmogelijk.) En ik heb een vragenlijst voor jullie(Geen seksuele!) 

Vragenlijst depressie:

  1. Verwaarloos je vrienden en hobby’s? Ja/Nee
  2. Heb je veel veranderingen in je slaappatroon(slaap je veel meer of juist minder)? Ja/Nee Meer/Minder
  3. Verander je van eetlust? Eet je dan meer of minder? Ja/Nee Meer/Minder
  4. Heb je een laagzelfbeeld? Ja/Nee
  5. Ben je al lang niet meer echt gelukkig geweest? Ja/Nee

Het is niet een officiële test natuurlijk maar dit zijn een paar dingentjes.

 

 

  1. Heb je ja? Dit is 1 van de symptomen van depressie
  2. Heb je ja en meer of minder? Dit is ook een symptoom van depressie.
  3. Heb je ja en meer of minder? Dit is ook een symptoom van depressie.
  4. Heb je ja? Dit is ook een symptoom van depressie.
  5. Heb je ja? Dit is ook een symptoom van depressie.

Zoals ik al zei is dit geen officiële test maar als je alle symptomen hebt zo ik toch wat meer onderzoek doen. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 8c.
Of maak een nieuwe topic aan ik ben bijna altijd wel online omdat ik op het moment toch niks te doen heb vanwege Covid-19

“Source”: https://www.youtube.com/channel/UCkJEpR7JmS36tajD34Gp4VA


Dit topic is gesloten

4 reacties

Badge

Hey ja vraagje, ik heb er drie en over eentje twijfel ik dus misschien vier maar ik weet niet wat ik moet doen nu want ik voel me al kt de laatste tijd maar denk gewoon dat ik me aanstel.. ideeën?

Hey ja vraagje, ik heb er drie en over eentje twijfel ik dus misschien vier maar ik weet niet wat ik moet doen nu want ik voel me al kt de laatste tijd maar denk gewoon dat ik me aanstel.. ideeën?

Hey,

Ik zou het wel wat meer voor je uit willen zoeken maar heb daar nu geen tijd voor! En je stelt je sowieso niet aan:). Ik zal binnenkort in dit topic meer info plaatsen misschien dat je vragen dan beantwoord zijn verder.

gr. Aphrodite

Reputatie 2
Badge +1
  1. Verwaarloos je vrienden en hobby’s? Ja
  2. Heb je veel veranderingen in je slaappatroon(slaap je veel meer of juist minder)? Ja, Minder.
  3. Verander je van eetlust? Eet je dan meer of minder? Ja, Minder
  4. Heb je een laagzelfbeeld? Ja
  5. Ben je al lang niet meer echt gelukkig geweest? Ja (ja van dat klopt).
Reputatie 7
Badge +7

Hallo Aphrodite,

 

fijn dat je anderen wil helpen en dat je je kennis wil delen over depressies. Alleen is het niet de bedoeling om daar een algemeen topic over te openen waar anderen een soort testje in kunnen vullen. Dat zou tegen forumregel 8c ingaan:

c. Je voordoen als expert is niet toegestaan.
Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.
 

Daarom sluiten we nu dit topic. Als je anderen wil helpen die met depressieve gevoelens rondlopen, dan zou je kunnen reageren op hun topics. Zo blijft het forum ook overzichtelijker.

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon